عمرها محدود است و باید کاری کرد که پس از مرگ وجدانمان راحت باشد

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۷ کد : ۲۳۹۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۰
مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همه ما به خصوص مسئولین باید به گونه ای رفتار کنند که پس از مرگ، نزد پروردگار خوشحال باشند چرا که قطعا حساب و کتاب خواهند شد.
عمرها محدود است و باید کاری کرد که پس از مرگ وجدانمان راحت باشد

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام سید عبداله محمودی در مراسم یابود مرحوم دکتر بابک نامغ (رییس سابق شبکه بهداشت و درمان محلات) بیان کرد: این عالم، عالم امکان است و بنابراین هر چیزی در آن امکان پذیر است و به گفته امیرمومنان حضرت علی(ع)، اهل دنیا مانند کاروانی هستند که ساربانی این کاروان را حرکت می دهد در حالی که همه خواب هستند.

وی، ضمن تسلیت فوت ناگهانی این همکار عزیز افزود: اصلا نباید فکر کرد اینگونه مجالس (مجلس ترحیم) تمامی دارد و حتما برای همگان اتفاق می افتد.

وی تاکید کرد: مرگ ترسی ندارد چراکه تولدی دوباره است و کسی که از مرگ هراس دارد از خود و رفتار و پرونده شلوغ خود می ترسد.

حجت الاسلام محمودی گفت: گاهی اوقات برخی همچون همکار عزیزمان دکتر نامغ، گول سمت ها و جایگاه ها را نخورده و فقط به فکر گره گشایی از مردم و حل مشکلاتشان هستند.

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: بیان و گفتمان همکاران پزشک در مواجهه با بیماران اگر بیشتر از درمان تاثیرگذار نباشد، کمتر هم نیست و خوشبختانه دکتر نامغ نیز اینگونه بود و به گواه همکاران و بیماران در گفتگو با آنها و دردمندان، سراسر امید بوده و آنان را امیدوار می کرده است.

وی افزود: پیغمبر اکرم اسلام فرمودند: "اگر نمی توانید همه را به اموال تان پوشش دهید به اخلاق خوش تان پوشش دهید" که به راستی در این مقطع زمانی می تواند سرمشق بسیاری از مسئولین قرار بگیرد که با اربابان رجوع خود در صورت عدم توانایی در انجام کاری، خوش رفتار باشند.


( ۲ )

نظر شما :