نمره قابل قبول دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۲ کد : ۲۳۹۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۷
سرپرست اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت گفت: در ارزیابی های صورت گرفته، استان مرکزی و اراک عملکرد قابل قبولی داشته و دارد.
نمره قابل قبول دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، میر حامد خانی در سفر به اراک بیان کرد: خوشبختانه در بازدیدهای صورت گرفته، دفتر حقوقی و همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در واحد املاک و هم واحد مناقصات و قراردادها تمرکز خوبی داشته و اقدامات موثری انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی در این واحد، با همین تعداد محدود نیز در پرونده های ستادی و چه در پرونده های بیمارستانی و شبکه های بهداشت و درمان در شهرستان ها، عملکرد خوبی ثبت شده و مجموعه عملکرد کلی این دفتر در اراک خوب ارزیابی می شود.

وی تاکید کرد: این ها مرهون تلاش همکاران واحد دفتر حقوقی و البته حمایت های رییس دانشگاه علوم پزشکی از این واحد است.

سرپرست اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت در پایان گفت: موانع و مشکلاتی هر چند کوچک و جزئی نیز به چشم خورد که امیدواریم با کمک و حمایت مسئولین ستاد و تلاش همکاران دفتر حقوقی دانشگاه همچون گذشته و راهنمایی های اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت، این موانع نیز برطرف شود.

مدیر امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز از تلاش همکاران خود در این واحد و حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی تشکر کرد و گفت: اگر تلاش های شبانه روزی همکاران و البته حمایت رییس مجموعه در مواقع نیاز از این دفتر نبود، نمی توانستیم به این جایگاه دست یابیم.

غلامعباس حسین آباد بیان کرد: دفتر امور حقوقی در دانشگاه از واحدهای امور قراردادها و مناقصات، امور املاک و امور حقوقی تشکیل شده است.

وی افزود: در بیمارستان ها نیز کارشناسان حقوقی مستقر هستند و به پرسنل و پرستاران مشاوره های قضایی را ارائه و به خصوص در درگیری هایی که ممکن است برای آنها رخ دهد در دادگاه حضور یافته و از عملکرد آنها در صورت داشتن حق، دفاع می کنند.

وی تاکید کرد: در حوزه سند دار کردن املاک، امسال حدود 100 سند از املاک را تک برگی کرده و ثبت و سند های منگوله دار نیز به زودی انجام خواهد شد.

حسین آباد گفت: در خصوص املاک دیگر در شهرستان ها که بلاتکلیف بوده اند با اداراتی چون بنیاد مسکن و اداره ثبت جلساتی برگزار و در آینده نزدیک تکلیف آنها نیز مشخص خواهد شد.


( ۴ )

نظر شما :