بررسی راه های مطلوب و آرام و ایمن برای مادران باردار برای زایمان بی درد

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۱ کد : ۲۳۹۳۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۶
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فرزندآوری و البته فراهم کردن شرایط مطلوب برای مادران باردار، یکی از مهمترین دغدغه های دولت است.
بررسی راه های مطلوب و آرام و ایمن برای مادران باردار برای زایمان بی درد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا کمالی در همایش کشوری زایمان بی درد که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک و به صورت وبیناری برگزار شد، بیان کرد: فراهم کردن شرایط ایمن و آرام برای انجام زایمان های بی درد که یک روند فیزیولوژیک دارد، برای حوزه سلامت اهمیت داشته و معتقدیم در افزایش جمعیت تاثیرگذار است.

وی افزود: این همایش در 5 پنل با حضور اساتید بیهوشی و زنان دانشگاه های علوم پزشکی تهران و اراک برگزار و مباحث مفیدی در این زمینه مطرح و بحث و بررسی شد.

وی تاکید کرد: این پنل ها به ترتیب روش های جنرال زایمان های بی درد، روش های رژویانل در زایمان بی درد، استفاده از روش های غیردارویی در زایمان بی درد، عوارض ناشی از زایمان بی درد و cpr مادر باردار در حین زایمان بی درد است.

دکتر کمالی گفت: اساتید مجربی از هر دو دانشگاه در این همایش شرکت کرده و امیدواریم نتایج خوبی نیز حاصل شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: جامعه هدف این همایش متخصصین بیهوشی و متخصصین زنان، کارشناسان ارشد مامایی، بیهوشی و بخش های ویژه و پرستاران هستند که امیدواریم بتوانند از جدیدترین و به روزترین مباحثی که در مورد راه های مختلف و متعدد در مورد زایمان بی درد مطرح و بحث و تبادل نظر می شود را نهایت استفاده را برده و بهره مند شوند.


( ۱ )

نظر شما :