تنوع واکسن در ۹ مرکز واکسیناسیون در اراک

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۳ کد : ۲۳۹۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۹۵
رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: واکسن های کرونا در سبدهای موجود در ۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اراک تنوع خوبی دارند و مردم می توانند هر کدام را به انتخاب خودشان، تزریق کنند.
تنوع واکسن در ۹ مرکز واکسیناسیون در اراک

به گزارش وب دا مرکزی، سید شهریار حسینی بیان کرد: با وجود تنوع زیاد در واکسن های موجود دیگر بهانه ای برای برخی همشهریان نیست و با توجه به آغاز موج ششم و احتمال وخیم تر شدن شرایط در روزهای آتی، اکیدا توصیه می کنیم کسانیکه تاکنون اقدامی برای دریافت واکسن خود نکرده اند هر چه سریعتر یکی از واکسن ها را انتخاب و به مراکز منتخب مراجعه کنند.

وی افزود: سالن مصلی بیت المقدس، سالن دانشگاه آزاد و بیمارستان های ولیعصر، امیرالمومنین، امیرکبیر، سینا، قدس، امام خمینی، آیت الله طالقانی مراکزی هستند که به مردم ارائه خدمت می کنند.

وی تاکید کرد: سینوفارم، آسترازنکا، برکت، پاستوکووک، بهارات، اسپایکوژن، اسپوتنیک ۱، اسپوتنیک ۲، کووپارس در مصلی و همچنین واکسن های سینوفارم، آسترازنکا، برکت، اسپوتنیک، کووپارس، اسپایکوژن در سالن دانشگاه آزاد تزریق می شوند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: لیست واکسن هایی که در بیمارستان ها عرضه می شود به ترتیب زیر است:

بیمارستان ولیعصر (سینوفارم، آسترازنکا، اسپایکوژن)

بیمارستان امیرکبیر (سینوفارم، اسپایکوژن، آستارازنکا)

بیمارستان سینا (سینوفارم و آسترازنکا)

بیمارستان امیرالمومنین (سینوفارم)

بیمارستان آیت الله طالقانی (سینوفارم و اسپایکوژن)

بیمارستان امام خمینی (سینوفارم)

و بیمارستان قدس (آستارازنکا)

حسینی در پایان به تزریق واکسیناسیون 5 تا 12 ساله ها اشاره کرد و ضمن تاکید بر اینکه 2 واکسن سینوفارم و پاستوکووک برای کودکان تزریق می‌شود که به صورت تزریق 2 دُز و طبق روال انجام خواهد شد، از والدین و خانواده ها خواست با توجه به درگیری بالای کودکان به خاطر عدم دریافت واکسن در موج ششم و سویه اُمیکرون، نسبت به تزریق واکسن فرزندان خود تصمیم گیری و اقدام کنند.


( ۲ )

نظر شما :