دیگر هیچ پایگاه کانکسی در سطح شهرستان اراک وجود ندارد

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۰ کد : ۲۳۹۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۷
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه تمامی پایگاه‌های اورژانس شهرستان اراک از پایگاه کانکسی تبدیل به پایگاه‌های دارای ساختمان شده اند و دیگر پایگاه کانکسی نداریم.
دیگر هیچ پایگاه کانکسی در سطح شهرستان اراک وجود ندارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد پروهان بیان کرد: با اضافه شدن ۴ پایگاه اخیر، تعداد پایگاه های شهری اراک به ۱۲ پایگاه افزایش یافته و طبق آمایش کشوری تعداد پایگاه های مصوب باید ۱۸ پایگاه باشد و  تا رسیدن به این نقطه همچنان فاصله داریم و نیاز است در این زمینه مسئولین به خصوص خیرین اورژانس ۱۱۵ کشور به کمک بیایند.

وی افزود: برای ساخت هر پایگاه حدود ۱ میلیارد تومان هزینه صرف شده که توسط خیرین محترم تامین اعتبار شده است.

وی تاکید کرد: تجهیز و زیرساخت های مورد نیاز و البته تامین آمبولانس نیز برای هر پایگاه حدود ۴ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده که توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک تامین شده است.

دکتر پروهان تاکید کرد: هدف اصلی ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر، در کوتاه ترین زمان ممکن است و به دلیل کمبود پایگاه گاهاً علیرغم میل باطنی مجبور به استفاده از کدهای پشتیبان آن منطقه می شدیم که به واسطه افزایش پایگاه ها دیگر نیازی به استفاده از آنها نمی باشد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: پایگاه های صیادی زاده، میر عشقی، الزهرا واملاح معدنی به چرخه خدمات درمانی مرکز استان افزوده شدند که ضمن تقدیر مجدد از زحمات خیرین اورژانس ۱۱۵ کشور، نوید روزهای بهتر در این زمینه و ارتقاء ناوگان حمل و نقلی و خدمات اورژانس را می دهیم.


( ۲ )

نظر شما :