دانشگاه علوم پزشکی اراک تمام ظرفیت های لازم برای تیپ یک شدن را دارد

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۸ کد : ۲۴۰۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۳۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه دانشگاه روز به روز به تیپ یک شدن نزدیک و نزدیک تر می شود.
دانشگاه علوم پزشکی اراک تمام ظرفیت های لازم برای تیپ یک شدن را دارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیدت رئیسه دانشگاه بیان کرد: معاونت ها، مدیران و کلیه همکاران در حال تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به جایگاه مطلوب و واقعی دانشگاه علوم پزشکی اراک که همان تیپ یک بودن است، انجام می دهند و خوشبختانه چند وقتی نام اراک در وزارت بهداشت به کرات شنیده شده و معاونت ها و قسمت های مختلف حائز رتبه شده و یا افتخارآفرینی می کنند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک باید چند سال پیش  همزمان با دانشگاه هایی چون کاشان و زنجان تیپ یک می شد.

وی تاکید کرد: با تیپ یک شدن بودجه ها و ضریب هایی که در نظر گرفته می شود، متفاوت است و مجموعه دانشگاه با سرعت بیشتری رو به جلو حرکت می کند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از آیتم ها و پارامترهای دانشگاه تیپ یک در اراک انجام می شود، اما در یکسری موارد کمبودهایی مشاهده می شود که باید به سرعت برطرف و به هدف کلی دست پیدا کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این دید(رشد و ترقی) باید در ذهن همه همکاران حک شود و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

دکتر جمالیان با اشاره به اینکه روزها و ماه های خوبی پیش روی دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: اواسط سال آینده به هدف چندین و چند ساله مان(تیپ یک) شدن خواهیم رسید.

وی از معاونین و مدیران خواست با توجه به انبارگردانی در روزهای پایانی سال و عدم امکان خرید برای جلوگیری از بروز مشکل،برنامه ریزی کنند.

دکتر جمالیان در پایان گریزی هم به روند افزایشی کرونا در استان و نمودار روبه بالای اُمیکرون زد و گفت: اُمیکرون قابل کنترل و مدیریت است و می توان با همکاری و همراهی مردم آن را کنترل نمود


( ۴ )

نظر شما :