پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام و روز پدر

۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵ کد : ۲۴۰۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۶
به گزارش وب دا مرکزی متن پیام به شرح زیر است:
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام و روز پدر

بسم رب العلی الأعلی
یا علی، ای مولای ما، ای که تمام واژه ها، از توصیف عظمت تو عاجزند و ای آن که تمام عقل ها از درک بزرگی ات قاصر، درمانده ام از وصفت که پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم چه زیبا فرمود : اگر تمام درختان قلم شوند، تمام دریاها مرکب و تمام انس و جن کاتب، باز هم نمی توانند ذره ای از فضایل علی را بنویسند...
ساقه‌های نیلوفری از پایه‌های عرش بالا رفته و سریر ولایت را به عطر وجودی خود آراسته‌اند، تا او بیاید و بر تکیه‌گاه پوشیده از رازقی آن تکیه زند و درون کعبه چه غوغایی است امروز، ملائک، بال در بالْ گستره آسمان‌ها را پوشانیده‌اند و جبرائیل و میکائیل و اسرافیل حلقه خانه کعبه شدند تا پر به نور وجود او بسایند، طنین نام او هلهله شادی ملائک است و گویی جام‌های افلاکیِ عاشقان به سوی او می‌آیند و گیسوان سیاه شب به یُمن وجود او گل خنده‌های نقره‌ای را در میان آبشار آسمانی‌ اش تقسیم می‌کند.
و در نهایت از فیض نگار، جان هستی به هیجان آمد و در بزم میلاد مسعود یگانه یار احمد ، تغزل حماسه و شجاعت ، تعهد ایمان و عشق، تقدیس پاکی و خرد و تعبیر مهربانی و مردانگی که یکتا گهری ز بحر سرمد است؛ به یمن ریزش کریمانه ی تحفه ی آسمانی، دایره ی دلدادگی و مستانگی، صدف کعبه شکافته شد و ساقی کوثر تجلی یافت و عالم گلشن و دیدگان همگنان روشن گردید.
مدافعان و سپیدپوشان سلامت چه در تمامی حوزه های سلامت در دوران پاندمی ویروس کرونا به سان نوید فرح بخش ماه رجب لبخند سرخ را بر لبان خسته دلان قلم می زدند.
باید گفت قطعا تحمل دوری از خانواده و کوشش های رفیع و مساعی ثمین در راه مراقبت و درمان بیماران پرخطر بدون تاسی به سیره ائمه ی اطهار(علیهم السلام) و مسلک علوی میسر نخواهد بود و این مهم در مورد مدافعان جبهه های سلامت به صباحت هر چه تمام تر به حقیقت پیوست. 
نیک می‌دانیم با تاسی به توصیه‌های پیشوای اول شیعیان است که انگیزه انسان دوستی و کمک به مردم همواره در خانواده ی بزرگ دانشگاه علوم پزشکی زنده است و خداوندگار عزوجل را سپاس می گوییم که مدافعان سلامت و کادر درمان یاس پوش دانشگاه علوم پزشکی اراک ، همواره چون مولای متقیان امام علی (علیه السلام) و فرزندان آن حضرت (علیهما السلام) بی‌منت گل واژه صلابت، استواری ، استقامت و احسان خویش را تقدیم بیماران و همراهان شان نموده و  در صفحات تاریخ این سرزمین برگ زرینی را می نگارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
اینجانب ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت مولود کعبه ، مولی الموحدین ، امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر (عج) ، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل  الله تعالی فرج و تمام عاشقان آن حضرت بویژه ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت و تمامی پدران و آقایان همکار محترم دانشگاه، اساتید ارجمند ، اعضای محترم هیئت علمی ،مدافعان سلامت، کادر درمان و بهداشت و دانشجویان و... که دراجرای برنامه های متنوع دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی با پیروی از شیوه علوی در ارتقای سلامت جامعه گام برمی دارند، از پیشگاه خداوند سبحان سلامت و نشاط شان را مسئلت می نمایم.
امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت و ولایت پدرانه و داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی
۱۳ رجب ۱۴۴۳


( ۱ )

نظر شما :