ادامه سختگیری‌های کرونایی تا یک هفته دیگر

۰۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۱ کد : ۲۴۱۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز کرونایی سختگیری‌ها باید یک هفته دیگر ادامه یابد.
ادامه سختگیری‌های کرونایی تا یک هفته دیگر

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان بیان کرد: شرایط استان مرکزی در زمینه شیوع ویروس کرونا و سویه امیکرون اطمینان بخش نیست.

وی با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان واقعی در این استان بیشتر از آمارهای اعلامی است، گفت: در صورتی که سختگیری‌ها کاهش یابد با سختگیری‌های بیشتر در روزهای عید نوروز مواجه می شویم.

وی تاکید کرد: تعطیلی مهدهای کودک بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و مدیریت کرونا در استان مرکزی در این استان یک هفته تمدید شده و در صورت بهبود وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان هفته آینده پیش نهاد اداره کل آموزش و پرورش برای فعالیت ۲۰ درصدی این واحدها مورد بررسی قرار می گیرد.

اکرمی در ادامه افزود: فعالیت باشگاه‌های این استان با ظرفیت یک سوم با پیش نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولیت این اداره کل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان بلامانع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این استان با همراهی مردم و تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه تزریق واکن کرونا از میانگین کشوری بالاتر بوده و باید استان نخست کشور باشد.

وی افزود: شهرستان‌هایی اول، دوم و سوم که در زمینه تزریق واکسیناسیون از رتبه‌های برتر برخوردار هستند باید توسط شبکه بهداشت و مدیریت بحران استان احصا شده و نسبت به تشویق فرماندار و رئیس شبکه بهداشت آن شهرستان اقدام شود.

وی یادآور شد: آمارهای کرونا در استان مرکزی باید توسط دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده و سایر دستگاه‌ها نسبت به اعلام این آمارها خودداری کنند.

اکرمی در پایان تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از آمادگی کامل تزریق واکسن درب منزل برخوردار است.


( ۳ )

نظر شما :