احتمال ورود بخش هایی از بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به مدار کرونا در روزهای آتی

۰۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۶ کد : ۲۴۱۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۹
رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: بر اساس شرایط حاکم و میزان مراجعین مبتلا به ویروس کرونا احتمالاً بخش هایی از بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در روزهای آتی وارد مدار کرونا خواهد شد.
احتمال ورود بخش هایی از بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به مدار کرونا در روزهای آتی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پارسا رستمی بیان کرد: در حال حاضر هیچ مورد بیماری کرونایی در این مرکز درمانی بستری نمی باشد و بیماران سرپایی در سانتر اصلی کرونا یعنی بیمارستان امیرالمومنین اراک ویزیت می شوند و این مرکز همچنان به بیماران سرطانی و دارای مشکلات خونی اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش روز افزون بار مراجعین کرونایی به بیمارستان امیرالمومنین اراک و تکمیل ظرفیت این مرکز، احتمالا طی یک الی دو روز آتی مگا آی سی یو بیمارستان آیت الله خوانساری با ظرفیت ۱۸ تخت فعال و یکی از بخش های این بیمارستان با ۲۲ تخت فعال وارد مدار کرونا خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورت ابتلای هر یک از بیماران بستری در این مرکز درمانی به کووید ۱۹، این افراد در اتاق ایزوله تحت مراقبت قرار خواهند گرفت، لذا اولویت اصلی بیماران کرونایی خود بیمارستان است و در صورت نیاز در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان های دیگر، مرکز درمانی آیت الله خوانساری اراک نیز بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش خواهد کرد.

دکتر رستمی در پایان یادآور شد: هدف اصلی ارائه خدمات با کیفیت و گذر از پیک ششم با کمترین تلفات ممکن می باشد که این مهم نیازمند همکاری و همیاری همگانی مردم با کادر خسته بهداشت و درمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون می باشد.


( ۱ )

نظر شما :