برگزاری بیش از ۶۰۰ ویدیو کنفرانس در سالجاری

۰۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۴ کد : ۲۴۱۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۰
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری بیش از ۶۰۰ ویدیو کنفرانس از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.
برگزاری بیش از ۶۰۰ ویدیو کنفرانس در سالجاری

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس محسن عظیمی در راستای فرا رسیدن روز مهندس بیان کرد: در راستای شیوع ویروس کووید ۱۹ و اعمال محدودیت های کرونایی و عدم حضور فیزیکی افراد در جلسات وزارتی، استانداری، افتتاحیه، جلسات آموزشی علمی و غیره بیش از ۶۰۰ ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

وی خاطرنشان کرد: با کمک همکاران حوزه سعی مان را کردیم که اگر به هر دلیلی اختلالی در سایت اصلی دانشگاه ایجاد شد، اطلاعات حفظ و نگهداری شوند و توانستیم در بحث پشتیبانی و حمایت از اطلاعات دانشگاه در مکانی خارج از مکان اصلی موفق عمل کنیم و تاکنون ۹۵ درصد راه را رفته و باقی تجهیزات در حال خریداری می باشد و ان شالله تا پایان سال جاری به صورت کامل راه اندازی شود.

عظیمی تاکید کرد: مجمتع پیامبر اعظم(ص) دارای بیش از ۱۵ ساختمان مهم می باشد که تمام تلاش خود را کردیم که شبکه فیبر نوری به مرحله اجرایی برسد تا در زمینه سرعت، امنیت، دسترسی و پایداری سیستم ها به جایگاه چشمیگری دست یابیم که با همکاری ریاست و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزسکی اراک در این زمینه خوش درخشیدیم.

وی اظهار کرد: در راستای راه اندازی سامانه پکس در کل استان، پزشکان قادر به ارسال تصاویر پزشکی به صورت دیجیتالی شدند و این مهم باعث صرفه جویی زیادی در زمان شد.

وی خاطرنشان کرد: با انعقاد یک قرارداد با مخابرات مقرر گردید که کلیه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی سطح استان به فیبر نوری مجهز و یک شبکه مطمئن و امن برای انتقال اطلاعات و تصاویر ایجاد شود.

وی تاکید کرد: گفتنی است که دانشگاه علوم پزشکی اراک در زمینه ارسال نسخ الکترونیک، نسخه نویسی و نسخه پیچی جز دانشگاه های برتر و موفق محسوب می شود.

عظیمی‌ اظهار کرد: در سالجاری نوبت دهی الکترونیک در کل استان اجرا و بیمار می تواند از طریق اینترنت و یا تماس با شماه ۳۳۸۹۰ نوبت خود را به صورت الکترونیکی دریافت کند.

وی اضافه کرد: با هدف حذف کاغذ و صرفه جویی در این راستا کلیه درخواست ها و تحویل کالا در انبار به صورت الکترونیکی انجام می شود.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان کمبود نیروی انسانی و تجهیزات را از جمله چالش های این حوزه برشمرد و همچنین خواستار تبدیل وضعیت نیروهای تبصره ای شد.


( ۱ )

نظر شما :