برگزاری ۲ اردوی جهادی دندانپزشکی طی دو هفته اخیر

۰۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۳ کد : ۲۴۱۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۰
مسئول بسیج دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به لطف خداوند متعال و به همت جمعی از دانشجویان دندانپزشکی ۲ اردوی جهادی دندانپزشکی طی دو هفته اخیر برگزار و به تعدادی از افراد مستحق و نیازمند خدمات ارائه گردید.
برگزاری ۲ اردوی جهادی دندانپزشکی طی دو هفته اخیر

به گزارش وب دا مرکزی، علی باقری بیان کرد: همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ایده اردوی جهادی دندانپزشکی کلید خورد و پس از انجام کارهای فکری به کارهای اجرایی دست یافتیم که این مهم نیازمند یکسری ملزومات، تامین تجهیزات ساده، پیشرفته و اورژانسی، مواد مصرفی و جامعه هدف مستحق بود.

وی ادامه داد: در این راستا با برقراری ارتباط با تعدادی از موسسات خیریه و نهاد های رسمی کشور و ارائه رزومه های قبلی در این زمینه، قادر به استفاده از امکانات و بودجه این مراکز شدیم و به جامعه هدفی مستحق که توسط این مراکز شناسایی شده بود خدمات ارایه گردید.

وی ادامه داد: در اردوی جهادی نخست با یک یونیت ثابت و یک یونیت سیار به آسایشگاه معلولین ذهنی و فکری واقع در اراک ابتدای جاده تهران به ۳۵ الی ۴۰ نفر از نیازمندان خدمات ارائه شد و در هفته دوم با ۴ یونیت ثبات و ۱ یونیت سیار و ۱۰ نفر از دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک و دندانپزشکان اراک به ۱۵۰ نفر از اهالی شهرستان کمیجان و میلاجرد خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه شد.

وی اظهار کرد: در راستای رایزنی های صورت گرفته یک موسسه خیریه با ۲ یونیت ثابت و ۱ یونیت سیار به خدمت گرفته شده و امیدواریم که با ادامه این روند افراد نیازمند خدمات دریافت کنند.

باقری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کمک های فکری و معنوی ریاست محترم دانشکده دندانپزشکی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت های موجود در مناطق محروم و عدم امکان انجام اقدامات تخصصی از جمله پروتز، جراحی لثه، ارتودنسی و غیره برگه هایی در این زمینه تنظیم و با امضا و مهر جهادی دندانپزشکی به دانشکده ارجاع و تحت درمان متخصصین قرار میگرند که پیگیری و کمک های دلسوزانه دکتر مومنی در این زمینه مایه دلگرمی دانشجویان بود.


( ۲ )

نظر شما :