مسئولیت سنگین و حساس مدیریت مالی/ عملکرد قابل تحسین مدیریت مالی دانشگاه

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۷ کد : ۲۴۲۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در جمع مدیران و مسئولان مالی دانشگاه گفت: با توجه به شرایط فعلی، مدیریت کردن مسائل مالی بسیار سخت و حساس است.
مسئولیت سنگین و حساس مدیریت مالی/ عملکرد قابل تحسین مدیریت مالی دانشگاه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در نشست با مدیران مراکز تابعه دانشگاه بیان کرد: با توجه به شرایط حساس و در برخی موارد بحرانی وضعیت اقتصادی کشور و به تبع آن دستگاه های دولتی و اجرایی، کمبود منابع مالی و در گام بعد مدیریت این منابع محدود و تقسیم برای واحدهای مختلف و متعدد، کاری بسیار پیچیده و دشوار است.
وی افزود: مسلما بخش زیادی از موفقیت ها و پیشرفت یک مرکز و دستگاهی به مدیریت و برنامه ریزی مسائل مالی باز می گردد.
وی تاکید کرد: طبیعتاً اموراتی که تحت مسئولیت یک مدیر مالی قرار دارد با یک سری جزئیات مختص به خود همراه است که تمامی آن ها نیازمند دقت، تخصص و مهارت کافی است؛ شاید در گذشته واحد مدیریت مالی نقش چندان پررنگی در سازمان ها نداشت و تمامی فعالیت های آن در نظارت بر مسائل مالی خلاصه می شد.
دکتر جمالیان در ادامه ضمن اشاره به اینکه از جمله مهم ترین و اصلی ترین وظایف مدیریت مالی محاسبه و برآورد درآمد و هزینه های سازمانی است، خاطرنشان کرد: این وظیفه در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی پس از شیوع کرونا و فشار مضاعف و بار مالی فراوان، سخت و سخت تر شد؛ اما خوشبختانه همکاران حوزه مالی به خوبی از عهده این کار بر آمده و خوشبختانه آن روزهای سخت را پشت سر گذاشتیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان ضمن تشکر از مدیر امور مالی دانشگاه و سایر همکاران، به تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات و بازدید از انبارها با توجه به رسیدن به ایام پایانی سال و بحث انبار گردانی هم تاکید کرد.


( ۵ )

نظر شما :