بخش های مراقبت های ویژه اراک نمره قبولی را از نماینده وزارت بهداشت گرفت

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۳ کد : ۲۴۲۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۱
وزارت بهداشت امروز نمایندگانی را برای بررسی بخش های آی سی یو کل کشور به استان ها اعزام کرده بود که نماینده بازدید کننده از بیمارستان امیرالمومنین(ع) نمره قبولی را به بخش آی سی یو این مرکز درمانی داد.
بخش های مراقبت های ویژه اراک نمره قبولی را از نماینده وزارت بهداشت گرفت

به گزارش وب دا مرکزی، نماینده معاونت درمان وزارت بهداشت در بازدید خود از بخش های آی سی یو بیمارستان های اراک، گفت: در این بازدید که به صورت سراسری در کل کشور اتفاق افتاده، می توان با همکاران این بخش ها از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها، مشکلات و کمبودهای احتمالی را نیز احصاء کرد و از فرایند درمان در بخش های آی سی یو از نزدیک بازدید کرد.
دکتر محمدی گفت: امکانات این بخش نسبتا قابل قبول است و کمبودهای ذکر شده توسط همکاران این بخش را به وزارتخانه انتقال و امیدواریم مرتفع گردد.
وی افزود: با جذب متخصصین مقیم این بخش سطح مراقبت ها مسلما بهتر خواهد شد.
وی تاکید کرد: پیشنهاد تفکیک بیماران این بخش از نظر کرونایی و بررسی جزئیات روند درمانی در کنار صحبت های رو در رو با بیماران، مهمترین رویدادهای این سفر و بازدید است که قطعا با مشورت و چانه زنی در وزارت بهداشت، نتایج خوبی را در بر خواهد داشت.
فوق تخصص مراقبت های ویژه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز هدف از این بازدید را بررسی فرایندهای بستری و روند درمان در مراکز آی سی یو کووید و همچنین بررسی رعایت استانداردها و سطح ارائه خدمت در آی سی یو کووید و نیز گزارش مشکلاتی در حوزه تجهیزات، نیروی انسانی و متخصص به وزارت بهداشت برای تسریع در رفع کمبودها ذکر کرد.
دکتر بهنام محمودیه گفت: خوشبختانه وضعیت آی سی یو های مراکز کرونا اراک، خوب است و به لحاظ تجهیزات، وضعیت دارو و امکانات، فضای فیزیکی در وضعیت مناسبی قرار دارند.


( ۱ )

نظر شما :