تصمیم گیری بر اساس آمار بستری و بیماران بد حال

۰۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰ کد : ۲۴۲۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: آمار بستری ها و افراد بدحال نشان دهنده وضعیت است و باید تصمیم گیری ها بر اساس این دو مولفه باشد.
تصمیم گیری بر اساس آمار بستری و بیماران بد حال

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گفت: آمار کاهشی ابتلا به کرونا در برخی شهرستان‌ها نباید فریب دهنده باشد و ما را به اشتباه بیندازد چراکه آمار بستری ها و افراد بدحال نشان دهنده وضعیت است و لذا از جلسات آینده ارزیابی‌ها باید با توجه به این ۲ مولفه باشد.
او افزود: متاسفانه در طی یک هفته گذشته شاهد افرایش دو برابری فوتی‌ها بودیم که زنگ خطر است و این مسئله باید اهتمام و توجه همه را با مسئله واکسیناسیون و تکمیل سه دُز بیشتر کند.
وی تاکید کرد: در شهرستان شازند و دلیجان شاهد افزایش آمار بودیم که ستادهای شهرستانی باید تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند و همچنان توصیه جامعه جهانی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون است.
اکرمی در ادامه از مردم خواست با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و احتمال شلوغی مراکز و خیابان ها،به منظور کنترل موج ششم و کمک به کادر بهداشت و درمان، تا حد امکان  رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.


( ۴ )

نظر شما :