پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت "روز وکیل"

۰۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۱ کد : ۲۴۲۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی روز وکیل مدافع را خدمت تمامی مشاوران و کارشناسان امور حقوقی در کلیه واحدهای تابعه دانشگاه در سطح استان تبریک گفت و خواستار توفیق روزافزون خادمین عرصه سلامت در مسیر تحقق اهداف متعالی از درگاه ایزدمنان شد.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت "روز وکیل"

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی‌

هفتم اسفندماه روز وکیل مدافع نشان از اهمیت مشاوران و کارشناسان حقوقی در هر سازمان و اداره ای دارد چرا که با توجه به پیچیده شدن روابط و افزایش مسایل و مشکلات مختلف در سازمان ها، نیاز به حضور همکاران امور حقوقی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و عرصه سلامت نیز مستثنی از این نیاز نیست.

کلمه مقدس وکیل از اسماء الله و نیز از صفات ذات پروردگار است، بر این اساس به کسوت شریف وکالت درآمدن و فارغ از جنبه های مادیگری آن به این مقام رسیدن توفیق و سعادتی است که در این راستا بر وکلای محترم فرض و واجب است که به احترام نام مقدس وکیل و جهت پایبندی به سوگند که یاد نمودند به وظایف خود جانانه عمل می کنند.

وکیل یک ناجی است چرا که همواره تیم‌های حقوقی دانشگاه به عنوان بازوی کمکی مدیران و تصمیم گیران حوزه سلامت عمل کرده اند و همکاران این عرصه همواره پس از کلی دوندگی باعث برقراری آرامش و اجرای عدالت می شوند.

حرفه ی وکالت نمادی از رافت و انسانیت است و وکیل اوج لذت و آرامش برای رسیدن به انسانیت واقعی است لذا عدالت اجتماعی یعنی طراحی و اجرای نظام حقوقی که هر کس به حق عقلانی‌ وعرفى اش برسد و در مقابل آن حقوق، وظایفی را انجام دهد و مسئولیت و عواقب تخلف از آن را بپذیرد.

خدمت در این عرصه جای بسی افتخار دارد چرا که همکاران این عرصه در تاریکی محض روشنی بخش زندگی انسان های بی گناه هستند و این مهم جایگاهی بسیار ارزشمند است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد به همکاران دفتر حقوقی در دانشگاه از زحمات و پیگیری های مدیر دفتر حقوقی و تیم حقوقی دانشگاه بابت فعالیت های مثمر ثمر شان برای اجرای عدالت در حوزه سلامت تقدیر و تشکر نموده و برای ادامه راه همه همکاران این دفتر آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :