آماده باش نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ استان در آخرین چهارشنبه سال

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۵ کد : ۲۴۳۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۱
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از آماده باش کامل نیروهای درمانی مجموعه طب اورژانس در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
آماده باش نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ استان در آخرین چهارشنبه سال

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد پروهان بیان کرد: در راستای برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات نوروزی با حضور ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک تصمیماتی اخذ گردید تا تعطیلات پیش رو منجر به اختلال در ارایه خدمت رسانی به شهروندان نشود.

وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال و امدادرسانی به آنها، نیروها و پزشکان مجربی برای درمان آسیب های چشم، سوختگى، ارتوپدى در بیمارستان آنکال و در رشته چشم پزشکى مقیم هستند که در آماده باش خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت درمان موظف گردید تا مراکز درمانی خصوصی که در ایام نوروز فعال هستند، مشخص و به اطلاع ستاد برساند تا در راستای آن اطلاع رسانی عمومی توسط مجموعه روابط عمومی انجام شود.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ کلیه مراکز درمانی دولتی با تمام توان و پوشش کامل خدمات پزشکی در کلیه رشته ها فعال و آماده ارایه خدمت باشند.

دکتر پروهان اضافه کرد: در این جلسه مقرر گردید که ترتیب فعالیت مراکز داروخانه ای و ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات مشخص گردد و همچنین ارایه خدمات در بیمارستان ها به صورت مکرر توسط مجموعه معاونین و گروه های نظارت و بازرسی پایش شود تا بهترین خدمات درمانی در ایام نوروز کما فی السابق ارائه شود.


( ۳ )

نظر شما :