همایش "فصل نو، فصل نشاط علمی" در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۸ کد : ۲۴۳۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۱
همایش مجازی "فصل نو، فصل نشاط علمی" با حضور و با مشارکت فعال جمعی از دبیران انجمن‌های علمی، دکتر غریبی "سرپرست مرکز رشد دانشگاه" و همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک با محوریت فرصت فعالیت های دانشگاهی برگزار گردید.
همایش "فصل نو، فصل نشاط علمی" در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، در این مراسم دکتر غریبی "سرپرست مرکز رشد دانشگاه" در خصوص استنداپ ها و ایده های نو و تجاری سازی ایده ها خطاب به دبیران انجمن های علمی توضیحاتی ارایه دادند و از ریاست و معاونت دانشجویی دانشگاه خواستار فراهم سازی شرایط مناسب جهت بازدید دبیران از فضای پارک علم و فناوری شد.

در ادامه مراسم هر یک از دبیران انجمن های علمی دانشگاه ضمن معرفی خود در خصوص اقدامات صورت گرفته در حیطه فعالیتی و مشکلات و چالش های موجود در هر حوزه از جمله امکانات و عدم همکاری اساتید در برگزاری وبینار و کارگاه ها، توضیحاتی ارایه دادند.

در پایان مراسم دکتر سید محمد جمالیان ریاست و دکتر شریعتمداری معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن قول مساعدت در خصوص فراهم سازی امکانات و شرایط و ابراز خوشحالی و امیدواری از پیشرفت چشمگیر انجمن های علمی دانشگاه با وجود شیوع ویروس کووید ۱۹، با اهدای لوح تقدیر از دبیران انجمن های علمی تقدیر به عمل آوردند.


نظر شما :