تاکید متولی سلامت استان مرکزی بر محرومیت زدایی این حوزه

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۸ کد : ۲۴۵۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فرصت ها را نباید از دست داد.
تاکید متولی سلامت استان مرکزی بر محرومیت زدایی این حوزه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه، بیان کرد: خدا را شاکریم که در اکثر حوزه ها که توسط وزارت بهداشت بررسی می شود، نام دانشگاه علوم پزشکی اراک می درخشد و مورد تقدیر قرار می گیرد.

وی از تلاش خالصانه معاونین، مدیران و تمام همکاران بابت پیش برد اهداف کلان دانشگاه، تشکر کرد و  افزود: امیدوارم سال جدید، سال بسیار خوبی برای حوزه سلامت باشد و تلاش های همکاران در راستای توسعه دانشگاه همچنان ادامه دار باشد و نتیجه آن سلامت مردم باشد.

وی تاکید کرد: حوزه اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اراک در میان دانشگاه های برتر کشور قرار گرفته که  ماحصل تلاش تمام همکاران این معاونت است و امیدوارم در سال آینده نیز دانشگاه با همین جدیت برنامه های خودش را پیش ببرد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک جلسه ای با روسای شبکه ها خواهیم داشت و معاونت های درمان و بهداشت نکته های مهم را برای عید نوروز گوشزد و در مورد گذراندن هر چه بهتر تعطیلات نوروزی، بحث و بررسی خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در زمینه محرومیت زدایی و سرعت پیشرفت پروژه ها سرعت مناسبی نداریم و معتقد هستم فرصت های خوبی را در این زمینه از دست داده ایم.

وی افزود: امکان اینکه بتوان دوباره چنین بودجه ای را دریافت کرد، بسیار کم است و لازم است طوری برنامه ریزی کنیم که  در زمان مقرر  و بودجه های اختصاص داده شده این طرح نهایت استفاده را ببریم.

وی در پایان گفت: از تمام همکاران می خواهم نسبت به این موضوع حساس باشند و به واحدهای زیرمجموعه خود نیز تاکید کنند تا هم بتوانیم از بودجه این حوزه نهایت استفاده را برای ارتقاء سطح سلامت مردم، ببریم و هم بتوان در آینده برای پروژه های دیگر دوباره بودجه را دریافت نمایم.


نظر شما :