پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار

۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۴۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۲۹
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی سپید پوشان حوزه سلامت به خصوص جامعه پرستاری استان مرکزی تبریک گفت.
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن‌ کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز ولادت با سعادت، بانوی کربلا، پرستار یاران و  فرزندان امام حسین (ع) بزرگ بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرصتی است ارزشمند، برای قدردانی از جامعه پرستاری، عزیزانی که بحق یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت می باشند.

بی شک رنج و زحماتی را که پرستاران پرتلاشمان در بیمارستانهای استان متحمل می شوند بر کسی پوشیده نیست و خود در سالهایی که معاون و مدیر درمان دانشگاه و رئیس یکی از بیمارستانهای استان بوده ام از نزدیک شاهد این تلاشهای بی منت و فداکاریهای پرسنل جامعه پرستاری بوده ام و میدانیم که پاداش این ایثارها و گذشت ها در نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

و من عاجزم از بیان این همه ایثار، ایثار و ایثار و این وظیفه من را سنگین تر می کند تا بتوانم پیگیر‌ حق و حقوق و مطالبات قانونی و به حق شما باشم تا گوشه ای از زحماتتان‌ را پاسخ داده باشیم و بدانید که تمام تلاشمان را در این راه انجام خواهیم داد.

و بر این باور هستیم که شلوغی شیفتها و ازدحام بیماران و گاهی کمبود تختهای بیمارستانی و کمبود نیروی پرستار، هرزگاهی مسبب خستگی و کدورت خاطر شما میگردد، اما ایمان داریم که قسم خورده اید با عشق برای هموطنتان پرستاری کنید و درکنارشان باشید تا دردشان را تسکین بخشید.

زمانی که دردمندی سلامت خود را بازیابد، زمانی که دستی به نشان شکر بر آسمان بلند شود، بی شک ملائکی هستند که تو را می ستایند و ما هم صبوری شما را می ستاییم و دل پاک و ایمان راسختان را، که هیچ چیز نمی تواند مانع ارائه خدمات شما بزرگواران به انسانهای نیازمند باشد، شمایی که رحمت و عطوفت و مهربانى و مراقبت، و از سوى دیگر، دانش و معرفت و تجربه و مهارت را در هم آمیخته اید، تا مرهمی باشید بر چشم های نگران بیماران و آرامشی برای همراهان بیمار.

اینجانب بر خود لازم میدانم روز پرستار را به تمامی پرستاران دلسوز، زحمت کش و پر تلاش ایران اسلامی به خصوص جامعه پرستاری استان مرکزی، تبریک عرض نمایم و  امیدوارم در این برهه از زمان که سلامت به اولویت اصلی دولت تدبیر و امید تبدیل شده است با همراهی و همدلی شما عزیزان بتوانیم سبب ارتقاء سلامت در کشور و استان باشیم و جا دارد که در پایان یادی کنیم از پرستاران بزرگواری که در دوران دفاع مقدس، آمیزه‌ای از ایثار و استقامت در سنگرهای جهاد و شهادت را خلق کردند و تابلویی بی‌بدیل از ایثار را آفریدند و همه عمرمان را مدیون این عزیزان هستیم.

دکتر سید محمد جمالیان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۲۲ دیماه ۱۳۹۷

کلید واژه ها: دکتر سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی پیام تبریک روز پرستار


نظر شما :