مسئولان دانشگاه و مدیران بیمه ها برای کاهش موانع و اجرای هرچه بهتر طرح نسخه نویسی الکترونیک دور یک میز نشستند

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۹ کد : ۲۴۵۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اقدامات هماهنگی و رفع موانع و مشکلات و همچنین پیشنهاداتی در راستای اجرای مناسب تر این طرح در حال انجام است و امیدواریم با اجرای کامل و صددرصدی این طرح، مراجعین و پزشکان و مراکز درمانی چالشی برای انجام آن نداشته باشند و در وقت آنها نیز صرفه جویی شود.
مسئولان دانشگاه و مدیران بیمه ها برای کاهش موانع و اجرای هرچه بهتر طرح نسخه نویسی الکترونیک دور یک میز نشستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: پیرو اجرا و استقرار برنامه نسخه نویسی الکترونیک و نسخه پیچی الکترونیک، جلسه ای با حضور مدیران کل بیمه های استان و بیمه های تامین اجتماعی و سلامت و همراهی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار و راه های کاهش چالش ها و مشکلات بیماران، پزشکان و مراکز درمانی بحث و بررسی شد.

وی افزود: هدف از جلسات هماهنگی این است که کمترین چالش ها را در اجرای این طرح داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بازخوردهای خوبی از برخی داروخانه ها و آزمایشگاه های خصوصی دریافت شده بود که لازم بود  بعضی موارد در داخل استان و بر اساس پیشنهادات دانشگاه و سازمان های بیمه گر مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: چندین تصمیم خوب و اثرگذار در این جلسه گرفته شد که می تواند بسیاری از چالش های بیماران و پزشکان را کاهش دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همچنین لازم است پیشنهادات مربوط به دستگاه های خارج از استان، سازمان های مرکزی ادارات بیمه گر و نیز استانداری مرکزی، جمع آوری و نهایتا برای رفع موانع و مشکلات ابلاغ شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم در سال جدید و پیش رو، بتوانیم با حداقل چالش ها و مشکلات رو در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک داشته باشیم.

دکتر جمالیان در پایان با اشاره به اینکه طبق گفته سازمان های بیمه گر، دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از معدود دانشگاه هایی است که همکاری بسیار مناسبی را در اجرای هر چه بهتر این طرح به بیمه ها داشته است، گفت: انتظار داریم، سازمان های بیمه گر نیز همکاری مناسبی با مجموعه بهداشت و درمان داشته باشند تا هم بیمه شده خود سازمان های بیمه گر راحت تر خدمات خود را دریافت کنند و هم مجموعه سلامت استان بتواند با کمترین چالش و مشکل، خدمات با کیفیت تری را به مردم عزیز ارائه کنند.


نظر شما :