آماده سازی زیرساخت های لازم در راستای اجرای سیاست های افزایش جمعیت / استان مرکزی سومین استان پیر کشور

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰ کد : ۲۴۶۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فراهم کردن زیرساخت های لازم برای افزایش جمعیت همواره مورد تاکید بوده است و تمام تلاش خود را در راستای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد را خواهیم کرد.
آماده سازی زیرساخت های لازم در راستای اجرای سیاست های افزایش جمعیت / استان مرکزی سومین استان پیر کشور

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره به سیاست های جمعیتی و جوانی جمعیت کشور تاکید داشتند که در این راستا باید زیرساخت های لازم را برای رسیدن به این مهم و تحقق فرمایشات ایشان فراهم نمود.

وی افزود: افتتاح بخش لیبر بیمارستان طالقانی با کمک خیرین و راه اندازی بخش vip، زایمان در آب و پروژه بیمارستان زنان امیرالمومنین(ع) تنها بخشی از تلاش های دانشگاه برای فراهم کردن شرایط و زیرساخت های لازم برای فرزندآوری و ارتقا جمعیتی است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی نیز با حضور متخصصین و فوق تخصص ها در حال ارائه خدمت به مردم با تعرفه های دولتی است و تعداد مراجعین روز به روز در حال افزایش است که امیدواریم ضمن ارائه خدمت به هم استانی های گرامی، گام موثری در جهت کمک به افزایش جمعیت و ارائه خدمات با کیفیت به مردم استان های همجوار نیز برداریم.

دکتر جمالیان در پایان با تاکید بر اینکه استان مرکزی به عنوان سومین استان پیر کشور معرفی شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که طی یک دهه آینده سالمندترین استان کشور باشیم و به تبع آن چالش هایی را در این زمینه خواهیم داشت.


( ۲ )

نظر شما :