امکان شیوع موج جدید در استان مرکزی، رهاورد سفرهای نوروزی

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۳ کد : ۲۴۷۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اگر سفرهای نوروزی مدیریت نشوند، احتمال آغاز موج جدید کرونا وجود دارد.
امکان شیوع موج جدید در استان مرکزی، رهاورد سفرهای نوروزی

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای استان مرکزی بیان کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی، در صورتی که مسافرت‌ها در سفرهای نوروزی امسال به خوبی مدیریت نشود امکان شیوع موج جدید در کشور و استان وجود دارد.

وی افزود: نیاز است برای جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا در کشور و استان مرکزی، شهروندان این استان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را در این سفرها در دستور کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم با کمک و همکاری مردم در زمینه تزریق و تامین واکسن کرونا اقدامات منحصر به فردی انجام داده و این مهم کاهش تلفات در موج ششم این ویروس در کشور را به همراه داشت.

اکرمی در ادامه خاطرنشان کرد: کارنامه دولت سیزدهم در مدیریت بیماری کرونا به خصوص در واکسیناسیون عمومی درخشان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از مردم استان خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از این دستاورد بزرگ دفاع کنند.

وی تاکید کرد: سمن‌ها همواره کمک دولت و پل ارتباطی بین دستگاه‌های دولتی و مردم بوده‌اند و نیاز است از ظرفیت آنها در بازرسی‌های نوروزی به خوبی استفاده شود.

وی افزود: استان مرکزی با تشکیل نشست ستاد مدیریت کرونا در آبان ماه سال ۹۸ نخستین استان در کشور بود که این ستاد را تشکیل داد و همه با تمام توان برای مقابله با بیمای کووید ۱۹ پای کار آمدند.

وی در پایان تصریح کرد: استان مرکزی نخستین استان در کشور بود که دبیرخانه ستاد مدیریت کرونا در اداره پدافند استانداری استان تشکیل داد که این مهم دستاوردهای بسیاری را برای استان به همراه داشت.


نظر شما :