ارائه خدمت در بیمارستان امیرکبیر در ایام نوروز

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۱ کد : ۲۴۷۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۸
رییس بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: کشیک‌های متخصص مقیم و آنکال در ایام تعطیل و ساعات مختلف شبانه روز در این مرکز، هماهنگ شده است.
ارائه خدمت در بیمارستان امیرکبیر در ایام نوروز

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان رحیمی  بیان کرد: رشته‌های مختلف تخصصی که در روزهای عادی در این مرکز درمانی حضور داشتند، در ایام نوروز نیز کاملاً فعال هستند.

وی افزود: برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در ایام نوروز، تدابیر و برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمت به شهروندان و بیماران باشیم و در این راستا کلیه موارد فوق تخصصی که در روزهای عادی در بیمارستان فعال هستند در روزهای تعطیلات نوروز نیز به صورت آنکال ارائه خدمت می دهند.

وی تاکید کرد: درمانگاه عمومی در کلیه روزهای نوروز و درمانگاه تخصصی اطفال از روز ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ دایر و آماده خدمت رسانی می باشند و شهروندان می توانند بدون نگرانی از خدمات بهره مند شوند.

دکتر رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر سانتر اصلی چشم، گوش، حلق و بینی استان می باشد یک متخصص در هر یک از حوزه های مربوطه به صورت مقیم در بیمارستان فعال می باشد.

رییس مرکز آموزشی و درمانی امیرکبیر اراک افزود:  در روز چهارشنبه آخر سال درمانگاه عمومی فعال و در شیفت های شلوغ و پر مراجعه ۲ پزشک فعال در مرکز آماده ارایه خدمت هستند.

وی در پایان گفت: میزان بستری و سرپایی ناشی از کووید ۱۹ روند کاهشی به خود گرفته و در حال حاضر ۱۶ بیمار کووید مثبت (۷ کودک و ۹ بزرگسال) در این مرکز درمانی بستری و در حال گذراندن مراحل درمانی خود هستند.


( ۲ )

نظر شما :