ارائه خدمات درمانی ۲۴ ساعته در نوروز

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۹ کد : ۲۴۸۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۱
رییس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک گفت: بیمارستان و کلینیک این مرکز درمانی کما فی السابق به مراجعین ارائه خدمت می کند.
ارائه خدمات درمانی ۲۴ ساعته در نوروز

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی بیان کرد: کلینیک این بیمارستان به صورت 24 ساعته حتی در ایام نوروز و تعطیلات و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مددجویان و مردم عزیز است.

وی افزود: شیفت آنکالی تمام تخصص های موجود از قبیل رشته های جراحی، جراحی اعصاب، ارتوپدی، اورولوژی، نورولوژی و عفونی و داخلی در این بیمارستان تنظیم شده است.

وی تاکید کرد: در مورد رشته های فوق تخصصی در صورت تک نفره بودن در نیمی از تعطیلات و در صورت بیش از یک نفر تمام تعطیلات با پوشش فوق تخصصی انجام خواهد شد.

وی افزود: اگر در رشته ای یکنفره، چند روز از تعطیلات پیش رو خالی بود، تمام اقدامات لازم را برای انتقال و ارجاع بیمار انجام داده و جای نگرانی نیست.

دکتر شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: در نوروز امسال و با کاهش فرایند بستری بیماران کرونایی پیش بینی می کنیم سفرها افزایش چشم گیری داشته باشد و به همین دلیل بحث آنکال دوم را نیز به صورت خاص مد نظر داریم تا در مواقع بحران مورد استفاده قرار بگیرد.

رییس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک از مردم خواست تا همچنان کرونا را جدی بگیرند و چرخه ی واکسیناسیون خود را تکمیل کنند تا با توجه به سانتر تروما بودن این بیمارستان و در شاه راه مواصلاتی و ارتباطی بودن استان مرکزی و حجم بالای سفر و تصادفات احتمالی، امکان ارائه خدمات بهتری به مراجعین و مصدومان احتمالی فراهم باشد و با محدودیت تختی مواجه نباشیم.

وی افزود: در بخش آی سی یو نیز تا حد امکان و تا پایان سال بیماران این بخش تعیین تکلیف خواهند شد و تخت های خالی برای تعطیلات نوروزی رزرو نگه داشته خواهند شد تا در صورت نیاز مشکلی در این مورد وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم انجام شده و امیدواریم نوروز کم خطری را پشت سر بگذاریم، تاکید کرد: از تمام کسانیکه قصد سفر کردن در تعطیلات پیش رو را دارند می خواهیم علائم راهنمایی و اقدامات پیشگیرانه پلیش را جدی بگیرند.

دکتر شجاعی همچنین در پایان گفت: بیمارانی که در تعطیلات مورد انجام عمل جراحی قرار می گیرند، برای ویزیت بعد از عمل می توانند بعد از پایان تعطیلات رسمی با مراجعه به درمانگاه تخصصی خدمات خود را دریافت کنند.


( ۲ )

نظر شما :