آماده باش مراکز درمانی در نوروز

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۹ کد : ۲۴۸۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیمارستان ها و مراکز درمانی همچون گذشته و بی وقفه به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.
آماده باش مراکز درمانی در نوروز

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز بیان کرد: در اراک کلینیک های ولیعصر و امام رضا در کلیه رشته ها که مورد نیاز مردم هستند با حضور هم پزشکان عمومی و هم متخصص ارائه خدمت خواهند نمود.
وی از تمام همکاران و پرسنل مجموعه بزرگ و زحمت کش علوم پزشکی در سال جاری تشکر کرد و گفت: پزشکان عمومی اورژانس به صورت 24 ساعته و در بیمارستان ها که متخصصین طب اورژانس حضور دارند، در ایام نوروز به صورت مقیم به مراجعین خدمت خواهند کرد.
وی تاکید کرد: ساعات کاری مراکز واکسیناسیون در ایام نوروز تغییر خواهد کرد به طوری که از 10 صبح لغایت 4 بعد از ظهر به صورت مداوم به مردم و میهمانان نوروزی خدمات رسانی خواهند نمود.
دکتر جمالیان افزود: داروخانه های شبانه روزی نیز  همچنان فعال اند.
متولی سلامت استان گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده تا متخصصین در کل شهرستان ها حضور داشته و یا شهرستان های همجوار و نزدیک را همپوشانی نمایند.
وی در پایان تاکید کرد: همکاران بهداشتی نیز تا پایان تعطیلات نوروز وظایف بازرسی و نظارتی خود را انجام می دهند اما اگر مردم و هم استانی های گرامی شکایتی از هر گونه خدمات بهداشتی و درمانی داشتند می توانند با سامانه 190 تماس حاصل کرده تا در کمترین فرصت (24 ساعت) رسیدگی و جواب آن به مردم منعکس شود.


( ۲ )

نظر شما :