شکایات نورزی در کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی خواهد شد

۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۴ کد : ۲۴۹۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: هم استانی های گرامی در صورت هر گونه تخلف در حوزه ی سلامت با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.
شکایات نورزی در کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی خواهد شد

به گزارش وب دا مرکزی،دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه آغاز رزمایش تشدید نظارت و بازرسی های نوروزی گفت :  مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و طرح شکواییه در حوزه ی بهداشت و درمان،با سامانه 190 ارتباط برقرار کرده تا مورد بررسی قرار بگیرد.
او افزود : به کارشناسان این حوزه توصیه شده تا ظرف مدت 24 ساعت پاسخگو بوده و به سرعت به مورد تماس رسیدگی کنند.
وی تاکید کرد : در کل استان 80 اکیپ آماده نظارت ها هستند و این طرح از 25 اسفند سال جاری آغاز و تا پایان 15 فروردین سال آتی ادامه خواهد داشت . 
دکتر جمالیان در ادامه از افزایش سفرهای نوروزی ابراز نگرانی کرد و گفت : افزایش مخاطرات اعم از تصادفات و حوادث دیگر در کنار احتمال افزایش تعداد مبتلایان مهمترین دلایل نگرانی مجموعه بهداشت و درمان است که امیدواریم با همراهی و همکاری مردم با کمترین خسارات سپری شود.
متولی سلامت استان یادآور شد : به خاطر کاهش این مخاطرات میزان نظارت ها را با اجرای طرح تشدید نوروزی و همکاری سازمان های دامپزشکی،صنعت و معدن،تعزیرات،اماکن و اتاق اصناف و کلیه صنوفی که به تهیه،توزیع مواد غذایی به خصوص رستوران ها و به ویژه رستوران های بین راهی در ارتباط اند،را افزایش خواهیم داد.
وی افزود: علاوه بر اینکه به کل همکارانی که در مدت شیوع کرونا هیچ استراحتی نداشتند خسته نباید عرض می کنیم،از آنها می خواهیم به خاطر حفظ سلامتی مردم،چتر های نظارتی خود را در روزهای تعطیل نیز افزایش دهند تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان گفت : کلیه پرسنل بهداشت محیط به صورت آماده باش  و با صنوف متلخف طبق قانون برخورد خواهد شد چراکه در زمینه ای که با سلامت مردم مرتبط است هیچ گونه کوتاهی صورت نخواهد گرفت چراکه جان و سلامتی مردم خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی است.


نظر شما :