صدور مجوز داروخانه نیاز به هیچ گونه سفارشی ندارد

۰۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۵ کد : ۲۴۹۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تاکید کرد: صدور مجوز داروخانه نیازمند ثبت نام در سامانه و داشتن شرایط لازم و امتیاز حداکثری می باشد و نیاز به هیچ گونه توصیه و سفارشی نمی باشد.
صدور مجوز داروخانه نیاز به هیچ گونه سفارشی ندارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: کلیه فارغ التحصیلان رشته داروسازی پس از ثبت نام در سامانه بر اساس مفاد آیین‌نامه، ضابطه‌ و سابقه کاری اولویت‌بندی می‌شوند و فردی که مدارکش را کامل کرده و امتیازات لازم را هم داراست، صلاحیتش در کمیسیون ماده ۲۰ بررسی و پس از‌موافقت مجوز بهره برداری صادر میشود.
وی تاکید کرد: فعالیت در بخش خصوصی پس از‌ گذراندن دوره تعهد حق طبیعی هر یک از افرادی است که در یکی از رشته های پزشکی، دندان پزشکی و دارو تحصیل کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: افزایش تعداد داروخانه ها در سطح شهرستان ها یک امتیاز مثبت جهت خدمت رسانی به مردم تلقی میشود که در این راستا براساس جمعیت منطقه و امتیازات دریافت شده، مجوز داروخانه خمین همزمان با خانم دکتر کریمی به ۲ نفر دیگر تعلق گرفته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار کرد: در خصوص اخذ مجوز داروخانه خانم دکتر کریمی هیچ گونه سفارش و دخل و تصرفی صورت نگرفته است و ایشان یکی از افراد تحصیل کرده و عضو مرکز تحقیقاتی شهید بهشتی بوده و باعث افتخار و مایه مباهات است که فرزند استان مرکزی پس از پایان تحصیلات، خدمت در استان خود را برگزیدند.


( ۸ )

نظر شما :