رضایت بیماران به ویژه مراجعین شهرستانی از نحوه و کیفیت ارایه خدمات درمانی، باعث تزریق انگیزه و روحیه می شود

۰۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۴ کد : ۲۴۹۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۱
استاندار مرکزی گفت: امیدواریم سال ۱۴۰۱ به عنوان یک سال حماسی با موفقیت ها و به ویژه سلامت و رهایی از ویروس کرونا و کاهش تصادفات جاده ای همراه باشد.
رضایت بیماران به ویژه مراجعین شهرستانی از نحوه و کیفیت ارایه خدمات درمانی، باعث تزریق انگیزه و روحیه می شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر فرزاد مخلص الائمه در حاشیه بازدید نوروزی از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک به همراه دکتر سید محمد جمالیان، دکتر نظری معاون سیاسی، امینی اجتماعی استانداری ، دکتر هادی فرماندار اراک و تبریک سال نو  و عید نوروز باستانی به کادر درمان و بیماران و عیادت از بیماران و بررسی نحوه ارائه دریافت خدمات درمانی، بیان کرد: حضور در جمع پرسنل خدوم و سفیران سلامت بیمارستان حضرت امیرالمومنین در آغازین ساعات قرن ۱۵ هجری شمسی، باعث افتخار بود که ضمن ملاقات و عرض خداقوت خدمت مدافعین سلامت، شاهد یک نظم و آراستگی در ارائه خدمت به بیماران و کاهش بار مراجعین در اورژانس این مرکز درمانی بودیم.
وی خاطرنشان کرد: رضایت بیماران به ویژه مراجعین شهرستانی از نحوه و کیفیت ارایه خدمات این مرکز درمانی به خودی خود باعث تزریق انگیزه و روحیه به پرسنل بود.
وی ضمن اشاره به افزایش بار میزان مسافرت های نوروزی و تصادفات جاده ای، تاکید کرد: بی تردید هر چه تدابیر لازم در حوزه دستگاه های اجرایی انجام و نقاط حاصل خیز کنترل شود تا زمانی که خود شهروندان با افزایش سطح آگاهی و رعایت نکات ایمنی سلامتی خود را تضمین نکنند، شاهد نتیجه ی مثبتی نخواهیم بود.


( ۱ )

نظر شما :