ارائه خدمات‌ بهداشتی و درمانی در ایام نوروز با تمام توان ادامه دارد / کادر بهداشت و پرسنل اورژانس ۱۱۵ سربازان گمنام عرصه سلامت

۰۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۲ کد : ۲۴۹۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه بازدید از مرکز فوریت‌های پزشکی و مرکز واکسیناسیون مصلی بیت‌المقدس اراک گفت: همواره شاهد تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام بهداشت بوده ایم که سختی های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای توسعه سلامت از هیچ کوششی فروگذاری نکرده اند.
ارائه خدمات‌ بهداشتی و درمانی در ایام نوروز با تمام توان ادامه دارد / کادر بهداشت و پرسنل اورژانس ۱۱۵ سربازان گمنام عرصه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های آیت الله دری نجف آبادی که همواره دغدغه سلامت مردم را داشته اند، بیان کرد: در این روزها و شرایط حاکم بر جامعه همکاران بهداشت علاوه بر تشدید نظارت ها، در امر واکسیناسیون نیز بسیار خوش درخشیدند.
وی با اشاره به اینکه ارائه‌ خدمت‌ بهداشتی و درمانی در ایام نوروز با تمام توان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات بهداشتی بسیار با ارزش و اثر گذار هستند که این مهم در دوران اپیدمی کرونا بیش از گذشته پررنگ شده است.
وی تاکید کرد: خدا را شاکریم که سربازان گمنام بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی کارشناسانی با تعهد، دلسوز و مقید هستند که حتی در دوران تعطیلات نوروز نیز کماکان در حال فعالیت و نظارت می باشند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان همگام و همراه همکاران بهداشت در امر واکسیناسیون بسیار خوش درخشیدند و وجود چنین دانشجویانی مایه افتخار و مباهات است.
متولی سلامت استان مرکزی تاکید کرد: مدیران دانشگاه نیز مانند سایر پرسنل در این روزهای تعطیلات نوروز در میدان هستند و برای خدمت به مردم زمانی برای استراحت و تجدید روحیه نداشته و در آماده باش کامل قرار دارند.
دکتر جمالیان در پایان از زحمات شبانه روزی همکاران اورژانس پیش بیمارستانی در بحث مدیریت سفر و نظارت ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدا را شاکریم که در روزهای آخر سال ۱۴۰۰ با افزودن ۲ عدد موتور آمبولانس، تعداد موتورآمبولانس ها به ۶ عدد رسید و امیدواریم که بتوان همچنان در راه توسعه اورژانس پیش بیمارستانی در سال ۱۴۰۱ نیز قدم برداشت.


نظر شما :