ارائه خدمات درمانی در بیمارستان های استان در حال رصد می باشد / مردم شکایات خود را به ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه گزارش دهند

۰۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۷ کد : ۲۴۹۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طی بازدید به عمل آمده شاهد بودیم که ارائه خدمات درمانی در بیمارستان های آیت الله خوانساری، امیرکبیر و آیت الله طالقانی اراک همراه با رضایت بیماران بوده است.
ارائه خدمات درمانی در بیمارستان های استان در حال رصد می باشد / مردم شکایات خود را به ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه گزارش دهند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از بیمارستان های آیت الله خوانساری، امیرکبیر و آیت الله طالقانی اراک گفت: بیمارستان های مذکور در ایام نوروز با تمام توان به بیماران خدمت رسانی می کنند.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه بیمارستان امیرکبیر اراک سانتر اصلی درمان بیماری کودکان می باشد برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در راستای ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت با حداکثر توان و نیرو در میدان قرار دارد و ارائه خدمات هر لحظه رصد خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: حضور نیروی متخصص و نحوه ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی استان به خصوص در ایام نوروز شبانه روز در حال رصد می باشد و بررسی می باشد و به محض مشاهده کوچکترین کمبود و چالش تمام توان خود را در جهت رفع آن به کار خواهیم برد.
دکتر جمالیان افزود: از همشهریان و مراجعین به مراکز درمانی درخواست داریم به محض مشاهده کوچکترین مشکل در بیمارستانها بلافاصله موارد را از طریق شماره‌های تلفن 0863368440 و 09361559115 به ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه اطلاع دهند و همچنین سامانه 190 به منظور رسیدگی به شکایات حوزه بهداشت و درمان وزارت بهداشت تعلق دارد
وی تاکید کرد: در طی بازدید به عمل آمده از بیمارستان آیت الله خوانساری اراک شاهد ارائه خدمات حداکثری و با کیفیت به بیماران سرطانی بودیم و خوشبختانه تعطیلات و ایام نوروز ۱۴۰۱ هیچ گونه خللی در ارایه خدمت به این گروه هدف ایجاد نکرده است.
متولی سلامت استان مرکزی خاطر نشان کرد: دریافت خدمات درمانی بیماران سرطانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و با برنامه ریزی هایی که انجام شده  است از لحاظ دارو، سرم و تجهیزات هیچ گونه چالش و مشکل خاصی وجود ندارد.
جمالیان یادآور شد: بیمارستان آیت الله طالقانی اراک مرکز و سانتر ارایه خدمات درمانی به زنان و مادران باردار استان مرکزی می باشد که همین امر باعث اهمیت بسیار زیاد آن می باشد و در این راستا سلامت مادران و کودکان از جمله موضوعات و نکات مورد اهمیت دانشگاه بوده و خوشبختانه این مرکز درمانی با نهایت توان و نیرو در حال خدمت رسانی می باشد.


نظر شما :