تاکید بر تداوم ساخت پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) با جدیت و توان حداکثری

۰۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۴ کد : ۲۵۰۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: توقعمان این است که پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از ابتدای سال به صورت کاملاً جدی و با یک برنامه ریزی مدون شروع به کار کند.
تاکید بر تداوم ساخت پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) با جدیت و توان حداکثری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) به همراه معاونت توسعه دانشگاه، ضمن اظهار خداقوت و تشکر از عوامل اجرایی و فنی پروژه، گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه پروژه بیمارستان حصرت ولی عصر(عج) در اولین روز کاری در روز شنبه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ از روند ساخت پروژه بازدید به عمل آمد.
وی خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید، انتقال پیام به پیمانکار خوب و درجه یک این پروژه می باشد که متوجه این امر مهم باشد که مطالبه مردم و مسئولین استان از ایشان در سال ۱۴۰۱ ساخت و بهره برداری این مرکز درمانی در سالجاری می باشد.
جمالیان اظهار کرد: خداراشاکریم که در حال حاضر روند ساخت این پروژه در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار دارد و در طی بازدید به عمل آمده تذکرات لازم از طریق تماس تلفنی به پیمانکار مربوطه داده شد و امیدواریم که پیمانکار هرچه سریعتر و در اسرع وقت عقب افتادگی های موجود را مرتفع سازد.
وی تاکید کرد: امیدواریم که در روزهای آتی با افزایش ساعت کاری و تعداد کارگران شاهد پیشرفت روز افزون پروژه مذکور باشیم.


( ۳ )

نظر شما :