فعالیت ۲ ایستگاه واکسیناسیون سیار در اراک

۰۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۰ کد : ۲۵۰۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۷
استاندار مرکزی گفت: برای سهولت و دسترسی مردم، دو ایستگاه برای واکسیناسیون سیار در نظر گرفته شده است.
فعالیت ۲ ایستگاه واکسیناسیون سیار در اراک

به گزارش وب دا مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون سیار اراک گفت: مردم استان مشارکت خوبی در امر واکسیناسیون داشته و دارند و امیدواریم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.
وی افزود: واکسن تاثیر زیادی در کنترل بیماری کرونا و کاهش خطرات ناشی از آن دارد به همین دلیل از هم استانی های گرامی می خواهیم تا همچنان به تکمیل واکسیناسیون خود مبادرت داشته باشند.
وی تاکید کرد: تزریق دز سوم واکسن در استان از مرز ۴۵ درصد جامعه تحت پوشش عبور کرده که آمار بسیار خوبی است و از میانگین کشوری نیز بیشتر است و مطمئنا در کنترل و مدیریت این بیماری بی تأثیر نخواهد بود.
مخلص الائمه در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان مرکزی در تزریق نوبت های اول و دوم واکسن کرونا نیز از میانگین کشوری بالاتر است.
استاندار مرکزی از کسانیکه دز های اول و دوم واکسن خود را دریافت ولی نوبت سوم واکسن خود را به هر دلیلی تزریق نکرده اند خواست، هر چه سریعتر به اولین مرکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.
وی افزود: خوشبختانه با سرعت زیاد و حداقل سختی و مخاطرات موج ششم را پشت سر گذاشتیم که نشان از تاثیر واکسن و همکاری و همراهی مردم با کادر بهداشتی و درمانی دارد که امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه دار باشد.
وی در پایان با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان در پیک قبلی و روزهای پیش رو بیشتر در معرض خطر قرار داشته و دارند، گفت: در مراکز واکسیناسیون سیار هر سه نوبت تزریق انجام می شود و هم استانی های عزیز می‌توانند هر نوع واکسن و در هر نوبتی که هست و مد نظرشان است را دریافت و خود را در برابر این بیماری و سویه های جدید احتمالی ایمن کنند.


نظر شما :