پذیرش ۴۵۰ بیمار در بیمارستان آیت الله طالقانی از ابتدای سال ۱۴۰۱

۰۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۳ کد : ۲۵۰۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۱
رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۵۰ بیمار در مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک پذیرش و خدمات درمانی دریافت کرده اند.
پذیرش ۴۵۰ بیمار در بیمارستان آیت الله طالقانی از ابتدای سال ۱۴۰۱

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اکبر زمانی ضمن تبریک فرا رسیدن عید "نوروز باستانی" گفت: بیمارستان آیت الله طالقانی کمافی السابق با قوت و حداکثر نیرو، توان و تجهیزات مشغول ارائه خدمت به هم استانی ها و مسافران نوروزی می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۵۰ بیمار پذیرش و ۶۱ مورد زایمان انجام شده است که از این تعداد ۳ مورد دو قلو بوده است.

دکتر زمانی تاکید کرد: گفتنی است که بازدیدها و نظارت های مدیریتی براساس برنامه ریزی مدون و منظم توسط کارشناسان و تیم مدیریتی در شیفت های صبح، عصر و شب انجام و گزارش این مهم به مدیریت مرکز مربوطه ارسال گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش سونوگرافی این مرکز درمانی نیز به صورت فعال مشغول ارائه خدمت به بیماران اورژانسی، بستری و بیماران سرپایی که نیازمند این خدمت هستند، می باشد.

مبصری، سوپروایزر بیمارستان آیت الله طالقانی اراک نیز در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو خدمت همشهریان، گفت: بیمارستان آیت الله طالقانی قبل از فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۱، کلیه امکانات و تمهیدات لازم جهت پذیرش مادران باردار و غیرباردار را در نظر گرفته و کلیه مادرانی که از سطح استان به این مرکز درمانی ارجاع داده شدند تحت معاینه، درمان و در صورت نیاز بستری قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: بخش ایزوله کووید ۱۹ این مرکز درمانی در این مدت فعال و به تناوب مشغول بستری و ترخیص بیماران بوده است که خوشبختانه با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی تعداد بیماران تحت کنترل می باشد.

وی خاطرنشان کرد: بخش VIP بیمارستان آیت الله طالقانی جهت ارایه خدمت به مادرانی که تمایل به استفاده از بخش خصوصی مراکز دولتی دارند، فعال شده و مادران در این بخش می توانند از ابتدای ورود و بستری در کنار همراه(همسر) و در یک شرایط آرام و هزینه مناسب مراحل درمان خود را بگذرانند.

مبصری در پایان برگزاری کلاس های آمادگی زایمان را از دیگر خدمات برنامه ریزی شده این مرکز درمانی برای مادران باردار برشمرد و اظهار کرد: کلاس های آمادگی زایمان در دوران بحران کووید ۱۹ بر حسب شرایط مادران به صورت مجازی در گروه های واتساپ، اینستاگرام و اسکای روم به صورت رایگان برگزار می شد و در صورت داشتن شرایط مناسب به صورت حضوری نیز برگزار خواهد شد.


نظر شما :