تداوم فعالیت اکثر کلینیک های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ایام نوروز

۰۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۸ کد : ۲۵۰۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۶
مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اکثر کلینیک های تخصصی تا پایان ۱۳ فروردین همچنان به قوت خود فعال و آماده ارائه خدمت می باشند.
تداوم فعالیت اکثر کلینیک های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ایام نوروز

به گزارش وب دا مرکزی، میثم بخشی ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز خدمت کلیه همشهریان و همکاران جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، گفت: از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سالجاری اکثر کلینیک های تخصصی از جمله کلینیک عفونی، آزمایشگاه پی سی آر، کلینیک ENT، چشم و سونوگرافی سرپایی با حداکثر نیرو و تجهیزات همچنان فعال می باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و حضور فعال همکاران مجموعه کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، تاکید کرد: کلیه برنامه ریزی ها و فعالیت کلینیک ها در جهت رفاه حال بیماران و در راستای ارائه خدمات درمانی با کیفیت به جامعه هدف است.

وی در ادامه گفت: آزمایشگاه کلینیک امام رضا(ع) یکی از تخصصی ترین آزمایشگاه های دولتی سطح استان مرکزی می‌باشد که در ایام نوروز نیز کلیه بخش های هماتولوژی، هورمونی، میکروب شناسی، بیوشیمی با ۲ دستگاه پیشرفته و انگل شناسی با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: بخش پی سی آر این مرکز در طبقه چهارم کلینیک مستقر می باشد و در زمینه کووید ۱۹ جز فعال ترین و اولین آزمایشگاه های سطح کشور محسوب می شود که در این بخش حدود ۸۸ نوع تست به روش پی سی آر انجام می شود.

بخشی در پایان تصریح کرد: گفتنی است جواب آزمایش ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از انجام آزمایش قابل دریافت و با هدف دسترسی آسان تر شهروندان به پاسخ آزمایشات کرونا، جلوگیری از لزوم مراجعه حضوری به مراکز، پیشگیری از تجمعات و محدود کردن و حذف چرخه انتقال ویروس، شهروندان می توانند از طریق مراجعه به سایت، نتیجه تست خود را دریافت نمایند.


نظر شما :