فعالیت جزیره ای، آفت اصلی جامعه علوم پزشکی

۰۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۲ کد : ۲۵۰۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: عملکرد جزیره ای در جامعه علوم پزشکی یکی از آفت ها و موانع اصلی دانشگاه می باشد.
فعالیت جزیره ای، آفت اصلی جامعه علوم پزشکی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه دیدار نوروزی معاونت بهداشتی بیان کرد: لازم است که  کلیه حوزه های بهداشت، درمان، غذا و دارو، پژوهش و غیره در کنار، هماهنگ و به موازات یکدیگر عمل کنند و تا زمانی که هر کدام جداگانه پیش بروند شاهد نتیجه مثبت نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: تعامل بیشتر کارشناسان حوزه های مختلف لازمه ی این امرمهم می باشد تا براساس پایه و داده علمی یک خروجی مناسب و با ارزش داشت.

وی خاطرنشان کرد: در سالجاری نیز مطمئناً تا پایان سال با پیک های متعدد کووید ۱۹ مواجه خواهیم بود اما با توجه به پوشش دهی مطلوب واکسیناسیون شدت قبل را نخواهد داشت لذا با ترسیم نقشه راه ۱۴۰۱ توسط مدیران هر حوزه در کنار ارائه گزارش ها به صورت تحلیلی، می توان نقاط قوت و ضعف هر شهرستان را تعیین و نسبت به رفع آن اقدام کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران حوزه بهداشت، اضافه کرد: ارائه یک گزارش تحلیلی بر اساس داده های علمی یک اقدام بسیار با ارزش و کارشناسی شده می باشد و لازم است که کارشناسان بر این اساس عمل کرده تا با روشن شدن علت وقایع، راه هموار و نسبت به رفع چالش های موجود اقدام شود.


نظر شما :