میزان مراجعه کنندگان بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) نسبت به میانگین کشوری کمتر بوده است

۰۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰ کد : ۲۵۰۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳۸
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال گذشته تاکنون بار پذیرش بیماران، تصادفات و مصدومین بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) نسبت به میانگین کشوری کمتر بوده است.
میزان مراجعه کنندگان بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) نسبت به میانگین کشوری کمتر بوده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز گفت: از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال گذشته تاکنون، هزار و ۸۷۰ مراجعه کننده در قسمت اکیوت و کلینیک سرپایی وجود داشته که از این تعداد ۵۳۳ نفر بستری شده اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۵۳۴ مورد اعمال جراحی بزرگ و هزار و ۹۱ مورد نیز عمل های جراحی از جمله بخیه و گچ انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۰۵ نفر در درمانگاه تخصصی و هزار و ۸۱۵ بیمار در درمانگاه عمومی این مرکز درمانی پذیرش و خدمات درمانی دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۲۲۷ مورد تصادف گزارش و توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه از این تعداد ۶ مورد فوتی به ثبت رسیده است‌.

وی اظهار کرد: بیمارستان حضرت ولی عصر سانتر کرونا نمی باشد و در حال حاضر در بخش ایزوله بیماران کرونایی ناشی تروما که به صورت تصادفی تشخیص داده شده اند یک بیمار در حال گذراندن مراحل درمانی می باشد.

دکتر شجاعی در پایان تاکید کرد: امیدواریم که با رعایت حداکثری قوانین رانندگی و نکات بهداشتی از نیمه دوم تعطیلات فروردین نیز با کمترین خسارت و زیان عبور کنیم.


نظر شما :