بی مهری با متخصصین بیمارستان مهر خنداب

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۵ کد : ۲۵۱۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مراجعه مردم خنداب  به بیمارستان های ملایر و اراک، باعث عدم ماندگاری متخصصین در این شهرستان می شود.
بی مهری با متخصصین بیمارستان مهر خنداب

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از بیمارستان مهر خنداب بیان کرد: شهرستان خنداب یکی از محروم ترین شهرستان های استان است و مشکلات نسبتا زیادی در حوزه سلامت این شهرستان مشاهده می‌شود.

وی افزود: در راستای گسترش عدالت خدمات حوزه بهداشت و درمان، اقدامات خوبی در سال های اخیر و با کمک مسئولان، نماینده ها و مردم و خیرین انجام شده است.

وی تاکید کرد: متخصصین قلب، داخلی، جراحی، اطفال، زنان، رادیولوژی و غیره به بیمارستان مهر اضافه شده اند و نسبتا کادر تخصصی این بیمارستان تکمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اضافه شدن همکاران متخصص، کمبود تجهیزات نظیر دستگاه اکو و چند دستگاه دیگر، مهمترین مشکلات این حوزه هستند که در سال جاری هر چه سریعتر برطرف خواهد شد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: برای ارتقاء و افزایش سطح خدمات بهداشتی و درمانی، می بایست فرهنگ مردم نیز تغییر کند و به همکاران متخصص که به این شهرستان می آیند، اعتماد و اطمینان داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: زمانی که متخصصین به شهرستان به خصوص مناطق محروم مراجعه می کنند برای ماندگاری نیاز به استفاده از تخصص خود و مراجعه مردم دارند.

وی  در ادامه ضمن اشاره به  وضعیت رو به بهبود این شهرستان در موج ششم کرونا تاکید کرد: وضعیت واکسیناسیون این شهرستان خوب است اما همچنان تعداد زیادی از مردم دُزهای اول و دوم خود را تزریق نکرده اند.

دکتر جمالیان در پایان به ادامه دار بودن کرونا و موج های گوناگون اشاره کرد و گفت: مطمئنا در موج ها و سویه های جدید افرادی که واکسن زده اند، کمتر درگیر و دچار مشکل خواهند شد.


( ۳ )

نظر شما :