پذیرش حدود ۴ هزار بیمار در مراکز درمانی شهرستان خنداب طی دو هفته

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۲ کد : ۲۵۱۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۲
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب گفت: از تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه سالجاری سه هزار و ۹۹۳ بیمار به مراکز درمانی مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده اند.
پذیرش حدود ۴ هزار بیمار در مراکز درمانی شهرستان خنداب طی دو هفته

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر زهرا اسدی ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: خدمات نوروزی سال ۱۴۰۱ به صور دو نیمه از تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ۵ فروردین ماه سالجاری و همچنین ششم تا ۱۴ فروردین ماه ارائه شد.

وی ادامه داد: از تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ۱۰ فروردین ماه حدود ۳ هزار و ۹۹۳ بیمار به مراکز درمانی مراجعه کرده که از این تعداد ۱۷۷ مورد خدمات مامایی دریافت کردند.

وی ضمن اشاره به کاهش موارد ابتلا به کووید ۱۹ نسبت به روزهای پایانی سال گذشته، خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری ۲۸ تست کووید ۱۹ انجام شد که از این تعداد ۸ مورد مثبت و از این ۸ مورد ۲ نفر در بیمارستان بستری و با دریافت خدمان درمانی ،مراحل درمانی خود را گذراندند.

وی ضمن اشاره به حضور فعال پزشک قلب، اطفال، رادیولوژی، زنان و جراح عمومی در دوران تعطیلات نوروز در بیمارستان، خاطرنشان کرد: در دوران نوروز ۱۴۰۱ سه مرکز خنداب، جاورسیان و بیمارستان مهر خنداب تحت عنوان پایگاه تجمیعی پذیرای مراجعه کنندگان جهت دریافت واکسن کرونا بودند و در بیمارستان مهر خنداب نیز ۲ پزشک متخصص داخلی هر کدام به صورت تفکیکی حضور داشتند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب ضمن توصیه به تکمیل فرآیند واکسیناسیون، تاکید کرد: اگرچه واکسن تا حدودی از بروز بیماری جلوگیری می کند اما به معنای پایان کرونا نیست لذا همچنان می بایست رعایت نکات بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.


نظر شما :