از هر ۵ بیمار بستری تفرشی، ۲ مورد کرونایی هستند

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۳ کد : ۲۵۲۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۳
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: در طی ایام نوروز ۱۴۰۱ به طور میانگین روزانه ۵ بیمار بستری و از این تعداد ۲ نفر کرونایی بودند.
از هر ۵ بیمار بستری تفرشی، ۲ مورد کرونایی هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اردلان زیلابی بیان کرد: در طول ایام نوروز کلیه بخش های بهداشتی و درمانی شهرستان فعال و به طور میانگین روزانه هزار بیمار در درمانگاه شهری و روستایی و ۳ هزار بیمار در بیمارستان والفجر تفرش به صورت سرپایی ویزیت شدند.

وی ادامه داد: در طی این مدت زمان ۱۰ عمل جراحی، ۱۵۰ مورد سونوگرافی، ۵ تست ورزش، ۱۸۰  عمل دیالیز، یک زایمان سزارین و یک زایمان طبیعی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی به طور میانگین به صورت روزانه از ۳۵ تست کووید انجام شده، ۶ الی ۸ نفر مثبت گزارش میشدند.

وی تاکید کرد: در دوران نوروز روند واکسیناسیون همچنان پابرجا و ۲۸۲ واکسن تزریق شد که از این تعداد ۴۵ مورد دُز اول، ۱۶ مورد دُز دوم و ۱۲۱ مورد دُز سوم بوده است.

زیلابی ضمن اشاره به فعالیت مداوم و مستمر فوریت های جاده ای و شهری در طی نوروز ۱۴۰۱، خاطر نشان کرد: در این دوران به صورت کلی ۱۱۰ ماموریت شهری و جاده ای صورت گرفته است و ۱۰ بیمار به علت شرایط جسمی از بیمارستان به استان اعزام شده است.


( ۱ )

نظر شما :