ارائه خدمات با کیفیت و با تعرفه دولتی در دانشکده دندانپزشکی

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰ کد : ۲۵۲۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۶۸
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیش از ۱۵ هزار از خدمات این کلینیک که به تازگی به مکان جدید انتقال یافته استفاده کرده اند.
ارائه خدمات با کیفیت و با تعرفه دولتی در دانشکده دندانپزشکی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان مومنی بیان کرد: مکان کلینیک دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی اراک استیجاری از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی است که نیازمند همکاری این بنیاد برای توسعه فعالیت درمانی و آموزشی کلینیک هستیم.

وی افزود:  ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر سال گذشته از خدمات تشخیصی و درمانی کلینیک دندانپزشکی این دانشکده بهره‌مند شدند.

وی تاکید کرد: ارتودنسی، جراحی، ترمیم دندان، درمان ریشه دندان، بیماری های دهان و دندان، پروتز دندان ثابت و متحرک، جراحی لثه و رادیولوژی از جمله خدماتی بوده که سال گذشته به مراجعان کلینیک دندانپزشکی دانشکده در اراک ارایه شد.

دکتر مومنی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا فعالیت درمانی دندانپزشکی در سایر مراکز و مطب‌های استان کاهش یافت اما مراجعه بیماران به این کلینیک درحد متوسط بود.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه  دانشجویان در این کلینیک زیر نظر ۱۰ متخصص دندانپزشک به ارایه خدمات به مراجعان می‌پردازند، گفت: مراجعان به این کلینیک دندانپزشکی در ۲ نوبت صبح و عصر خدمات دریافت می‌کنند که در نوبت صبح، هزینه درمان با تعرفه دولتی و در نوبت عصر هزینه درمان نیمه دولتی محاسبه می‌شود که بیشتر مراجعان در نوبت صبح ترجیح می‌دهند خدمات دریافت کنند.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم، فن‌های خروجی و تهویه‌های هوا در این مرکز با رعایت کامل موازین بهداشتی و به صورت استاندارد تعبیه شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.


( ۸۲ )

نظر شما :