ارائه خدمت در ۱۰ بخش مجزا دانشکده دندانپزشکی

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۹ کد : ۲۵۴۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۱
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشکده دندانپزشکی در ۱۰ بخش مجزا به ارائه خدمات مختلف دندانپزشکی از جمله ارتودنسی، جراحی دهان، لثه جرم گیری، ترمیمی، درمان‌ریشه، رادیولوژی، پروتزهای دندانی دندانپزشکی کودکان و غیره با تعرفه دولتی می پردازد.
ارائه خدمت در ۱۰ بخش مجزا دانشکده دندانپزشکی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان مومنی ضمن تبریک فرا رسیدن روز دندان پزشکی و قدردانی از زحمات دندانپزشکان و دانشجویان این رشته، بیان کرد: دانشکده دندانپزشکی در دو شیفت صبح و بعدازظهر به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازد که بیشتر خدمات دندانپزشکی در شیفت صبح به صورت دولتی انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: بیمارانی که از ۸ شب تا ۸ صبح مبتلا به مشکلات دهان و دندان می شوند می‌توانند به بخش اورژانس کلینیک دانشکده دندانپزشکی مراجعه کرده و با دریافت خدمات درمانی مراحل درمان خود بگذرند.

وی خاطرنشان کرد: دانشکده دندانپزشکی همچنین دارای یک بخش دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی برای کودکان فلج مغزی و جسمی است که این مهم در بیمارستان امیرکبیر اراک توسط متخصصین دندانپزشکی کودکان انجام می‌شود.

وی در ادامه وجود یک بخش بستری جراحی دهان، فک و صورت در بیمارستان امیرالمومنین را به عنوان یکی دیگر از مزایای دانشکده دندانپزشکی برشمرد.

دکتر مومنی یادآور شد: با توجه به اینکه شهرستان اراک مرکز تروما و در مرکز و غرب کشور قرار دارد لذا جهت ارائه خدمت به بیماران تصادفی، مرکزی در آن ایجاد شده تا با حضور مستمر متخصصین جراحی فک و صورت، بیماران تحت درمان جراحی قرار گیرند.

وی یادآور شد: همچنین در کلینیک دانشکده دندانپزشکی بیماریهای دهان، فک و صورت مثل سرطان، ضایعات دهانی، زخم های دهان و تومور تشخیص و مورد درمان قرار می گیرد.


( ۲ )

نظر شما :