نیروی انسانی متبحر و متعهد عامل اصلی پیشرفت در هر سازمان

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۰ کد : ۲۵۴۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بی شک نیروی انسانی هر سازمانی اصلی ترین و تاثیرگذارترین نقش را در توسعه و پیشرفت آن سازمان دارند.
نیروی انسانی متبحر و متعهد عامل اصلی پیشرفت در هر سازمان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در پیامی به مناسبت روز ملی منابع انسانی، این روز را به تمامی پرسنل دانشگاه به خصوص همکاران حوزه منابع انسانی دانشگاه تبریک گفت و از زحمات آنان تشکر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منابع انسانی در هر سازمان و ارگانی ارزشمندترین و حیاتی ترین رکن آن تلقی می شوند و در هر سازمانی با توکل و اعتماد به نیروی انسانی می توان از عهده تمام کارها حتی سخت ترین کارها هم برآمد.

حال آنکه نیرویی توانمند و ماهر و متخصص و اخلاق مدار می تواند سرعت توسعه و پیشرفت یک سازمان را دوچندان کند و آن را در کوتاه ترین زمان به برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت برساند.

هر یک از ما به عنوان بخشی از بدنه انسانی سازمان خود در هماهنگی با تمامیت بدن‌واره سازمانی فعالیت می‌کنیم و مسئولیتی اساسی در حیات و رشد این سازمان‌های زنده بر عهده داریم، که جادارد از تمام همکاران در همه ی حوزه های دانشگاه تشکر می کنم که خالصانه و بی منت مشغول به خدمت هستند و به خصوص در روزهای کرونایی که خدمت در حوزه سلامت به یک جنگ تمام عیار تبدیل شد، تمام قد ایستادند و از خود رشادت ها و فداکاری های مثال زدنی نشان دادند و در تاریخ این سرزمین به ثبت رساندند.

اینجانب روز ملی منابع انسانی را خدمت همکاران گرانقدر و پرتلاش در حوزه منابع انسانی و همه همکاران و پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم تا با تلاش و تعامل همکاران دانشگاه، این فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت آیت اله خامنه ای (مدظله العالی) " نیروی انسانی صالح، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح در کنار ایستادگی، عزم راسخ، توکل به خدا و  امید به آینده، راه گشاترین عناصر در رساندن ایران اسلامی به جایگاه بزرگ تاریخی و متناسب با شان آن هستند" را تحقق بخشند.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک


( ۱ )

نظر شما :