هفته آرام فروردین

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۳ کد : ۲۵۴۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۳
رییس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: در آخرین روزهای فروردین کاهش نسبی در موارد ابتلا و مراجعین سرپایی و بستری  به ثبت رسیده، اما در موارد مرگ و میر هیچ تغییری رخ نداده است.
هفته آرام فروردین

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بیان کرد: تعداد موارد مثبت کرونا در هفته سوم فروردین ماه در استان مرکزی ۷۳۵ مورد بوده که این آمار در هفته چهارم فروردین ماه به ۶۸۱ مورد رسیده که با کاهش هفت درصدی همراه است.

وی افزود: تعداد افراد بستری شده به واسطه ویروس کرونا در استان مرکزی از ۸۰ نفر در هفته سوم فروردین ماه به ۶۷ نفر در هفته چهارم این ماه رسیده که این مهم نیز کاهش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: تعداد موارد سرپایی نیز در استان مرکزی با ۶ درصد کاهش، از ۶۵۵ نفر در هفته سوم فروردین ماه به ۶۱۴ نفر در هفته چهارم فروردین ماه رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: وضعیت فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در این مدت ثابت بوده و در هر هفته مقایسه شده پنج نفر فوت به ثبت رسیده است.

دکتر علیمحمدی در پایان گفت: هر چند در مقایسه هفته چهارم نسبت به هفته سوم فروردین، آمارها نشان دهنده کاهشی بسیار کم و اندک است، اما نباید دلخوش این آمار بود و از تکمیل واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شد.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی هم در این نشست گفت: تدابیر برگزاری مسابقه آلومینیوم اراک با خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان اندیشیده شده است.

بهنام نظری افزود: با توجه به اینکه تیم فوتبال آلومینیوم برای پیروزی و موفقیت در این بازی نیاز به پشتیبانی و تشویق هواداران دارد بر اساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده این دیدار با حضور تماشاگر و به میزان ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: تنها افرادی می‌توانند در ورزشگاه امام خمینی (ره) برای دیدن این بازی وارد شوند که حداقل ۲ نوبت واکسن کرونا خود را دریافت کرده باشند.


( ۱ )

نظر شما :