خیرین مظهر عشق و مهر اند و راه کریم اهل بیت را ادامه می دهند

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰ کد : ۲۵۵۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی، ولادت امام حسـن مجتبـی علیه‌السـلام و روز ملی اکرام و تکریم خیرین را تبریک گفت.
خیرین مظهر عشق و مهر اند و راه کریم اهل بیت را ادامه می دهند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این پیام از خیرین به خصوص نیکوکاران حوزه سلامت تشکر کرد و گفت: خیرین سلامت همواره بالاخص در دوران پاندمی ویروس کرونا آیینه تمام قد فروغ مهر روشنی بخشی را در حریم مهرورزی منعکس کرده و ریزش ابر کرامت را در رویش زندگی معنایی دوباره بخشیدند و این مخلصان و عارفان انسانیت را در محضر پروردگار عالم رنگ عطا کرده و لبخند بیماران را لعابی درخشان کرامت فرمودند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امام صادق‏ علیه السلام میفرمایند: هر مؤمنی که گرفتاری مؤمنی را بر طرف کند ، خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از وی دور می‏سازد.

پانزدهم رمضـان‌المبـارک، روز میـلاد امام حسـن مجتبـی علیه‌السـلام در تقویم رسمـی کشـور به‌نام روز ملـی اکـرام و تکریـم خیریـن نامگـداری شده است. در این هنگام فرصت را غنیمت شمرده و درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر ارزشمند کریمانی که با طبعی کریم و کرمی عمیم میان به خدمت همنوعان بسته و  بر اعماق دل ها و جانها نشسته اند، میفرستیم.

آنانی که مظهر مهر اند و از تبار باران؛ فروغ مهرشان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتشان رویش زندگی است. کریمانی که از دیار عرشیان و ملکوتیان اند و با بنا نهادن مدرسه ی عشق و کلاس ایثار، نام خود را در آسمان ها به یادگار می نهند.

مفتخریم که لطیفان و کریمان حوزه ی بهداشت و درمان پای بند به ارزش های والای الهی و در تفکری سعادت آفرین، فلسفه زندگی را تنها در خدمتگزاری به بندگان خداوند معنا کرده اند.

بی شک ایشان آن هنگام که در ثریا با معنویت قرین و محشور گردند از اعتبار دیگر گونه و مضاعفی بهره مند خواهد شد چرا که پیوستن به این سیر افلاکی گشودن درهای رحمات و الطاف خداوند مهربان را به همراه دارد.

فلذا در دعایی خالصانه می گوییم باغ وجودتان همیشه بهار و شاخسار عمرتان از جوانه های سعادت، سلامت، سرور، سروری، سرمدی و سرافرازی سرشار باد.

اینجانب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین را خدمت خیرین عزیز حوزه سلامت استان مرکزی، همه خواهران و برادرانی که در سخت ترین روزها در کنار حوزه ی سلامت، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و مردم بودند، تبریک عرض می نمایم و سربلندی همه آنان را از خداوند منان خواستارم، امیدواریم که با مشارکت روز افزون خیرین و مسئولین ارجمند بیش از پیش شاهد افزایش کیفیت و کمیت های بهداشت و درمان باشیم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :