ساخت المان شهری با موضوع سلامت تحسین برانگیز بود

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۵ کد : ۲۵۵۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ساخت المان پرستار، نشان از ارج نهادن به مقام مدافعان سلامت است.
ساخت المان شهری با موضوع سلامت تحسین برانگیز بود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان ضمن تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک برای انجام این حرکت خودجوش ساخت اِلِمان شهری با مضمون فرشتگان سلامت را کاری ارزشمند و به یاد ماندنی دانست و گفت: تلاش و ایثار کادر بهداشتی و درمانی در مبارزه با کرونا به بزرگی ایثار و از جان گذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس است چرا که در آن دوران رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل با تیر و خمپاره می جنگیدند و اکنون این مدافعان سلامت در مقابل ویروس منحوس کرونا ایستاده اند و لحظه ای دست از تلاش بر نداشته و تا پای جان خود رفته اند.

وی افزود: کادر و پرسنل بهداشتی و درمانی در روزهای کرونایی در ایثار و از خودگذشتگی پیشگام بودند و اکنون روحیه دادن به کادر درمانی یکی از الزامات تداوم این روحیه در بین کادر بهداشت و درمان است که این اقدام می تواند قابل تقدیر و تحسین باشد.

وی تاکید کرد: مطمئنا بازدید و به یاد مدافعان خسته ی سلامت بودن از طرف مردم به خصوص مسئولین، روحیه ی آنان را افزایش می دهد و باعث می شود در ادامه راه ثابت قدم تر باشند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: توجه و ارتقاء کیفی مبلمان شهری می تواند در روحیه و شادابی مردم نقش زیادی را ایفا کند و در نتیجه بار مراجعه به پزشک و مراکز درمانی و مطب ها نیز کاهش خواهد یافت که شهرداری ها با همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند در این زمینه نقش کلیدی اساسی داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از زحمات شهردار و اعضای شورای کلانشهر اراک تشکر کرد و اقدامات آنان برای پوشش و نشان دادن ابعاد مختلف  حوزه ی سلامت  حمایت کرد و از هرگونه اقدام در این حوزه استقبال کرد.


( ۲ )

نظر شما :