از هدر رفت بسیاری از هزینه ها و بیت المال باید جلوگیری کرد / نگاه جزیره ای در حوزه ی سلامت می تواند به این حوزه ضربه بزند

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۰ کد : ۲۵۵۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سال گذشته اهداف دانشگاه ترسیم شد که در سال جدید باید بر اساس آن حرکت نمود.
از هدر رفت بسیاری از هزینه ها و بیت المال باید جلوگیری کرد / نگاه جزیره ای در حوزه ی سلامت می تواند به این حوزه ضربه بزند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه بیان کرد: سال گذشته از معاونت های مختلف خواسته شده بود که برای سال جدید اهداف خود را ترسیم کنند که امسال با برنامه ریزی مناسب، اهداف را مدیریت کرد و به جلو حرکت نمود.

وی افزود: بر اساس اولویت ها و نیاز هایی که احصاء شده باید گام برداشت و یک به یک به اهداف دست پیدا کرد که برای رسیدن به این مهم معاونت های مختلف و سایر مراکز باید یکدیگر را همپوشانی کنند.

وی تاکید کرد: نگاه جزیره ای در حوزه ی سلامت می تواند به این حوزه ضربه بزند که باید طبق برنامه و با تنظیم سند از هدر رفت بسیاری هزینه ها و بیت المال جلوگیری کرد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه به سمت توسعه در حال حرکت است اما تفکر جزیره ای عمل کردن برخی گروه ها و واحد ها ترمز و کاهنده ی سرعت این پیشرفت است که باید حل و فصل شود.

وی تاکید کرد: سند آمایشی و اقدامات کارشناسی در مورد مجتمع پیامبر اعظم (ص) باید آماده باشد و از حالا به فکر آینده بود تا با تکمیل مجتمع سردشت و اضافه شدن بیمارستان های در دست احداث و مراکز با مشکل مواجه نشویم.

وی در پایان افزود: اولویت بندی تمام برنامه ها و اقدامات نهایتا باید منجر به ارتقاء وضعیت آموزشی و ارایه خدمات سلامت محور به مردم گردد که این امر به  نغع مردم ختم می شود و در این راه تمام واحدها، معاونت ها، مدیریت ها و شبکه ها در شهرستان ها نیز باید با یکدیگر همگام و هم مسیر باشند.


نظر شما :