پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین "روز ارتش"

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۴ کد : ۲۵۵۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۳
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی ضمن تبریک روز ارتش از حمایت‌ها و اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی قدردانی کرد.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین "روز ارتش"

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

ارتشیانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت‌طلبانه سیدالشهدا(ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

نقش محوری ارتش همواره در سنگرهای دفاع و ماموریت‌های خطیر و همچون نگینی بر قله‌های افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌درخشد و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف، در دوران هشت سال دفاع مقدس در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و اکنون در روزهایی که بیماری کروناویروس سرتاسر دنیا را فرا گرفته است، در کنار مردم این سرزمین ایستاده است تا آرامش و آسایش و سلامت را تقدیمشان نماید.

در این بیش از دو سال سخت و نفسگیری که گذشت، مردم و کادر بهداشت و درمان استان مرکزی کمتر احساس تنهایی کردند، چرا که غیور مردانی در لباس ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار خود می‌دیدند که از آغازین روزهای مبارزه با ویروس کرونا به صحنه آمدند و در کنار مردم ایستادند، کوچه و خیابان های این شهر را همانند سنگر و خاکریز های هشت سال دفاع مقدس دیدند و دشمن شان ویروسی بود که آرامش و آسایش را از مردم این استان و این کشور گرفته بود.

اینجانب ضمن پاسداشت رشادت های بزرگ مردان ارتش، خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران منتسب به این بزرگواران این روز را به آحاد ارتشیان استان مرکزی تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد های نظام و دفاع از کیان اسلامی باشیم.

بر خود لازم می دانم در آخر یادی می کنم از سرتیپ شهید مدافع سلامت جلیلوند، فرمانده وقت گروه پدافند هوایی استان که مسئولیت ارشد نظامی ارتش در استان را در زمان شیوع کرونا بر عهده داشت و با اقدامات مناسب و به هنگام خود تاثیر زیادی در کاهش خطرات کرد و دست آخر نیز جان خود را فدای مردم استان محل خدمتش نمود و به آسمان ها پر کشید.

مجددا دست تک تک ارتشیان قهرمان را به گرمی می فشارم و به نمایندگی از کادر بهداشت و درمان از آنان تشکر می کنم و برای همه ی این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۹ فروردین ۱۴۰۱


نظر شما :