پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن روز علوم آزمایشگاهی

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۶ کد : ۲۵۵۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۹
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی فرا رسیدن روز علوم آزمایشگاهی را به تمامی تلاشگران علوم آزمایشگاهی استان مرکزی تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن روز علوم آزمایشگاهی

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام  به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

در پگاه و فلق ازل، آن زمان که آفرینش کائنات با گشوده شدن کتاب تکوین گیتی دم ساز میشود نخستین کلامی که بانی تقدیر از روی دیباچه قاموس هستی نغمه سرایی شد واژه ی صبیح و جمیل ایثار بود و آنچه که هستی را شکوه و زیبایی می بخشد، جلوه وجود انسانهایی است که از بندها رها گشته و در بیکران خلقت، عظمت می آفرینند و برای جامعه گویی باران هستند بر زمین تشنه.

زیستن برای خدمت به بیماران، زیستن برای بخشیدن نوید زندگی و زیستن برای آنچه که پروردگار بهای انسانیت میداند؛ مهمی است که در کاوشگران سلول و بافت های بدن یعنی گران مقامان علوم آزمایشگاهی متبلور میشود.

سی ام فروردین ماه سالروز ولادت حکیم سید اسماعیل جرجانی و بزرگداشت روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی فرصتی است بس مغتنم جهت اکرام و امتنان سپیدپوشان سبزاندیشی که هماره آیین پاک طب، چشم به راه تشخیص شان دوخته است؛ از این رو گرامی میداریم جان ها و اندیشه های والایی که در عرصه ی پویایی و شکوفایی نظام سلامت خالصانه کوشیده و تشخیص و درمان بیماری ها را تسهیل می نمایند.

بی شک شاهرگ تشخیص از درون میکروسکوپ ها میگذرد و در روزهای طاقت فرسای بحران ویروس کرونا دیده بانان گمنام نظام در راستای اعتلا و پیشبرد اهداف نظام سلامت و محارست از سلامت احاد جامعه  دوشادوش سایر کادردرمان از هیچ تلاشی فرو گذار نشده و به تشخیص کوید 19 در کوتاه ترین زمان پرداختند و در روز هایی که رد پای ویروس کرونا در همه جا هویدا بود ، بهار مسرت افرین تشخیص را به کویر بدن های بیمار هدیه می دادند ؛ که جای تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب بر خود لازم می دانم  «روز علوم آزمایشگاهی» را به تمامی تلاشگران آزمایشگاههای تشخیص طبی، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه، کاردانها، کارشناسان، دکترای حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی، پاتولوژیستها، دکترای تخصصی، دانشجویان و تمامی گرایشهای علوم آزمایشگاهی و کارشناسان تلاشگر در آزمایشگاههای حوزه بهداشت و غذا و دارو  و تمامی واحد های دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک گفته و از پروردگار هستی بخش تمنای عافیت و رستگاری برای ایشان داشته باشم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

سی ام فروردین 1401


( ۴ )

نظر شما :