هیئت ممیزه یکی از ارکان اصلی تصمیم گیری می باشد

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۳ کد : ۲۵۶۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هیئت ممیزه را یکی از ارکان اصلی تصمیم‌گیری و انتقال پیام به اعضای هیئت علمی دانشگاه بر شمرد.
هیئت ممیزه یکی از ارکان اصلی تصمیم گیری می باشد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه برگزاری آخرین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اعضای هیئت ممیزه پیشین گفت: در این راستا به صورت یک رابطه دوطرفه اعضای محترم هیئت علمی نتایج فعالیت‌ها و اقدامات خود را برای اعضای هیئت ممیزه ارسال می کنند و پس از آن بازخورد و پیام هیات ممیزه به اعضای هیئت علمی انتقال پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: در واقع هیئت ممیزه در جایگاهی قرار دارد که ارتقاء اعضای هیئت علمی بررسی می‌شود و در حقیقت هدف اصلی ارتقا دانشگاه می باشد.

وی تاکید کرد: بی تردید مبنای اصلی تمامی تصمیم گیری ها، پیشرفت و ارتقاء دانشگاه بوده است و خاصیت اصلی هیئت ممیزه ارسال توقعات و پیام‌های دانشگاه به مدیران گروه، روسای دانشکده ها و اعضای هیئت علمی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که سیاست هیئت ممیزه بعدی نیز بر همین منوال باشد و با همکاری و تعامل موجود شاهد ارتقاء بیشتر دانشگاه باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از همکاری کلیه همکاران خارج از دانشگاه علوم پزشکی که در تمامی جلسات به صورت مستمر حضور فعال داشتند و از زحمات کلیه اعضای هیات علمی تقدیر و تشکر کرد‌.


( ۱ )

نظر شما :