استان مرکزی سومین استان در بازرسی نوروزی

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵ کد : ۲۵۶۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در حوزه ی عملکرد بازرسی های تعطیلات نوروزی، توانستیم رتبه ی سوم را کسب کنیم.
استان مرکزی سومین استان در بازرسی نوروزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: به منظور اعمال مدیریت مهندسی بهداشت محیط در نظارت عوامل محیطی در راستای کنترل بیماری های مرتبط به ویژه بیماری کرونا با سوش اُمیکرون، برنامه سلامت نوروزی با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن تجمیعی و پرتررد و نظارت و کنترل رفتارهای پرخطر از 25 اسفند 1400 لغایت 15 فروردین سال جاری  صورت گرفت.

وی افزود: این برنامه با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه برداری از آب و مواد غذایی و سطوح اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه توانستیم در این عملکرد بعد از دانشگاه های شهرکرد و ایرانشهر، موفق به کسب رتبه ی سوم شویم تاکید کرد: این عملکرد بر اساس شاخص های درصد پوشش بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، نسبت به سنجش پرتابل به ازای هر بازرسی و درصد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی معرفی شده به مراجع قضایی، مراکز و اماکن غیربهداشتی ثبت شده در پرتابل مورد بررسی قرار گرفت و رتبه بندی کلی و رتبه بندی بر اساس تیپ بندی دانشگاه، دانشکده ها برای هر شاخص محاسبه شده است.

دکتر جمالیان در پایان از زحمات تمامی همکاران به خصوص گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت و مهندس مهرعلی و تمام عزیزانی که  حتی در ایام تعطیل به فکر سلامتی همنوعان خود بودند، تشکر کرد.


نظر شما :